نقی زاده گفت: وقتی بحث جان انسان‌ها مطرح می‌شود قهرمانی در لیگ برتر فوتبال و دیگر رشته ها، دیگر معنا ندارد.

میثم نقی زاده بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: تعطیلی مسابقات برای بازیکنان اتفاق مهم و خوبی بود، زیرا ما برای انجام مسابقات همیشه در فرودگاه ها، هتل‌ها و ورزشگاه‌ها در حال رفت و آمد هستیم. به همین دلیل فکر می‌کنم تعطیلی لیگ برتر تصمیم درستی بود و امیدوارم برای سال جدید برنامه ریزی خوبی انجام شود تا مسابقات به موقع به پایان برسد.  

نقی زاده در ادامه گفت: اگر مسابقات زودتر لغو می‌شد، بهتر بود، اما خدا را شکر برای هیچ بازیکنی اتفاق بدی رخ نداد. حتی اگر یک بازیکن به کرونا مبتلا می‌شد، این بیماری را به ۲۰ نفر دیگر انتقال می‌داد.

بازیکن نفت مسجد سلیمان افزود: وقتی بحث جان انسان‌ها مطرح می‌شود قهرمانی دیگر معنا ندارد. در این مدت مربیان برنامه‌های خود را به بازیکنان می‌دهند و تمرینات به صورت انفرادی دنبال می‌شود. در این شرایط بحث قهرمانی و اینکه چه تیمی در چه رده‌ای قرار بگیرد اهمیت ندارد، زیرا بحث سلامت و جان آدم‌ها در میان است و مهم‌ترین موضوع همین است.


بیشتر بخوانید: پیام برانکو به مردم ایران درباره ویروس کرونا


او در خصوص برنامه‌های کادرفنی نفت مسجد سلیمان برای حفظ آمادگی بازیکنان گفت: تارتار به بازیکنان برنامه داده و در این مدت تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم. تمام سالن‌ها بسته شده و در این شرایط مجبور هستیم تمرینات هوازی را به صورت انفرادی دنبال کنیم تا برای شروع مجدد مسابقات آماده شویم.  

نقی زاده در پایان افزود: امسال نسبت به سال‌های گذشته نتایج بسیار بهتری گرفتیم. باید این را در نظر گرفت که تیم‌هایی که از نظر فنی در سطح ما هستند خیلی بیشتر از ما هزینه کردند. شاید ما از نظر بودجه جزو ۲ - ۳ تیم آخر جدول باشیم، اما بازیکنان بسیار باکیفیتی در اختیار داریم و تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته ایم. در این مدت کادرفنی و بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و  ثمره آن را هم دیدیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار