رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در حال حاضر روزانه ۳۲ هزار عدد ماسک در واحد‌های تولیدی استان اردبیل تولید می‌شود.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در حال حاضر روزانه ۳۲ هزار عدد ماسک در واحد‌های تولیدی استان اردبیل تولید و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار عدد ماسک توزیع شده است.

او از تولید روزانه ۲۱ هزار بطری مواد ضد عفونی کننده در سایز‌های مختلف در استان اردبیل خبر داد و افزود: بیش از۵۰ هزار عدد مواد ضدعفونی کننده در استان اردبیل توزیع شده و تولید و توزیع این اقلام با جدیت ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ماسک و مواد ضد عفونی کننده تولید شده در اختیار این معاونت قرار می‌گیرد که برای پخش در داروخانه و استفاده مردم قرار خواهد گرفت.

صادقی بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ واحد تولیدی در استان تغییر کاربری یا تغییر خط تولید داده اند و چند مورد نیز درخواست تغییر خط تولید و یا تغییر کاربری در استان کرده اند که کار‌های آن‌ها نیز در حال انجام است که سریعا برای تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک وارد مدار تولید شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۳:۰۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
من الان چطوری یه دونه ماسک تهیه کنم.کسی که بیماری خاص داره و باید شدیدا مراقب خودش باشه که خدایی نکرده بیمار نشه .متاسفانه ملسک در پارس اباد مغان نیست نمیدهند توضبح نمیکنند .الان ما چه کار کنیم دستتون درد نکنه لطفا پیگیری کنید