مهم‌ترین حوادث امروز ۱۷ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز 17 اسفندماه سال ۹۸

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۷ اسفندماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی عاملان انتشار اخبار کذب کرونا ویروس در فسا

عاملان انتشار اخبار کذب کرونا ویروس در فسا دستگیر شدند.

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: در پی نشر اخبار کذب و شایعات در فضای مجازی مبنی بر انتشار ویروس کرونا در یکی از اماکن متبرکه شهرستان فسا، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی خود ۵ تن از عاملان اصلی انتشار این اخبار را شناسایی و احضار کردند که متهمان ضمن اقرار به باز نشر مطالب کذب، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: انتشار اخبار کذب و شایعات در خصوص بیماری کرونا، موجب تشویش اذهان عمومی شده است که با رصد مستمر فضای مجازی توسط پلیس فتا، افرادی که با دامن زدن به شایعات و بازنشر مطالب کذب موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، شناسایی و به مرجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

کشف ۹۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شیراز

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۹۴ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در شیراز خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به منظور مبارزه با هر گونه فعالیت غیرمجاز در تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز، ماموران پلیس امنیت عمومی استان از دپوی مواد محترقه غیرمجاز در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر شیراز مطلع شدند.

او افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل مورد نظر، ۹۴ هزار و ۸۵۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم این پرونده ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس بر تداوم طرح‌های نظارتی پلیس در برخورد با خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز تأکید کرد و اظهار کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد سودجو در امر تهیه و توزیع مواد محترقه، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف شمعدان‌های قاچاق میلیاردی در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف بیش ۱۲۷ کارت شمعدان قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب گفت: با تداوم برنامه ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، ماموران ایستگاه بازرسی قلاتویه با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی به عمل آمده از این کامیون، ۱۲۷ کارتن شمعدان و ۳۵ کارتن ظروف چینی قاچاق که به نحو ماهرانه‌ای در زیر بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

کشف زعفران قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف زعفران قاچاق در لارستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی چهاربرکه شهرستان لارستان در اجرای طرح مقابله با ورود کالای قاچاق و کنترل خودرو‌های عبوری در محور بندرعباس-لار به یک خودرو سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۴۰ کیلوگرم زعفران قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه، یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: برابر با نظر کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف احشام قاچاق میلیاردی در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف احشام قاچاق میلیاردی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید گفت:ماموران انتظامی در راستای طرح مبارزه با قاچاق و هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه خودرو نیسان مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۰ راس گوسفند قاچاق که بدون مجوز قانونی جهت حمل بود، کشف شد.

سرهنگ صارمی با بیان اینکه ارزش ریالی این احشام قاچاق برابر با نظریه کارشناسان مربوطه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
یاصاحبالزمان کشورمان رابه ارامش وتندرستی برگردان وونیروی انتطامی وپزشکان وپرستاران جان برکفان راحفط بفرما یازهرا رحمی کن جانمان عمرمان وطنمان
آخرین اخبار