رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه و صنوف وابسته اندیمشک گفت: آرایشگاه‌های زنانه ومردانه یکی از صنوفی هستند که شاید رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی آن‌ها به راحتی می تواند به شیوع کرونا دامن بزند.

علی اکبر اسماعیلی رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه و صنوف وابسته شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آرایشگاه های زنانه و مردانه یکی از صنوفی هستند که شاید رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی آنها به دلیل نزدیکی بین آرایشگر و مشتری به راحتی می تواند به شیوع کرونا ویروس بیماری دامن بزند.

او افزود: در این خصوص با اداره بهداشت و اتاق اصناف گفت و گوهایی داشته ایم اما با توجه به اینکه هنوز نامه‌ای مبنی برتعطیلی آرایشگاه ها به ما ابلاغ نشد.

اسماعیلی بیان داشت: تلاش می کنیم که موارد بهداشتی را در جهت پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا بکار گیریم وبه آرایشگران هشدار داده ایم که خود مراقبتی، ضدعفونی و استریل وسائل کار را به طور مستمر انجام دهند.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه و صنوف وابسته اندیمشک تصریح کرد: طی این چند روز با اکثریت آرایشگران شهرستان به صورت حضوری، تلفنی وپیامکی در ارتباط هستیم و دستورالعمل های لازم در جهت پیشگیری ومقابله با ویروس کرونا را به آن ها گوشزد کرده ایم.

 تعداد زیادی از آرایشگا هها تعطیل شده و مابقی فعالیت‌های خود را محدود کرده و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.