رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: نگرانی از کرونا ویروس باعث کاهش تقاضای خرید میوه بازار اهواز شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا جمالی‌پور رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز درخصوص وضعیت خرید میوه در بازار گفت: با توجه به شرایطی که در خصوص نگرانی مردم از کرونا ویروس وجود دارد، تقاضا برای خرید میوه در بازار کم شده و مردم کمتر نسبت به خرید میوه اقدام می‌کنند.

او بیان کرد: در حال حاضر شرایط عرضه میوه و وفور آن در بازار مطلوب است و مشکلی در زمینه تامین آن وجود ندارد، اما قیمت میوه در حال حاضر بالا است.

جمالی‌پور اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم موز در بازار حدود ۱۸ تا ۱۹ هزار تومان، هر کیلوگرم انواع نارنگی ۷۸۰۰ تا ۹۷۵۰ تومان، هر کیلوگرم سیب زرد ۹ هزار و ۱۰۰ تومان، هر کیلوگرم سیب قرمز ۷ هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلوگرم لیموشیرین ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز تصریح کرد: هر کیلوگرم کیوی ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان، هر کیلوگرم انواع پرتقال از ۷۱۵۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰ تومان، سیر خشک حدود ۳۶ هزار تومان، هر کیلوگرم لیموسنگی حدود ۳۵ هزار تومان و هر کیلوگرم خیار ۲ هزار و ۶۰۰ تومان است.

این مقام مسئول اذعان داشت: با توجه به شرایط کنونی بازار در زمینه قیمت‌ها، انتظار داریم با ورود میوه‌های نوروزی و عرضه آن‌ها به بازار، شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم. قیمت میوه‌های نوروزی همچنان مشخص نیست، اما انتظار داریم ظرف چند روز آینده در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.