حسینی گفت: تیم‌های پزشکی بیمه سلامت استان تهران به سؤالات شهروندان و بیمه شدگان درباره ویروس کرونا از طریق سامانه ۱۶۶۶ ارائه خدمت می‌کنند.

سید محمد حسینی مدیراداره کل بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سامانه ۱۶۶۶ و ارائه خدمات پاسخگویی تیم پزشکی به سؤالات شهروندان درخصوص کرونا ویروس، گفت: از تاریخ ۱۳‏/۱۲‏/۹۸ تیم‌های پزشکی برای  پاسخگویی تلفنی به سؤالات شهروندان درباره شیوع ویروس کرونا در محل اداره کل بیمه سلامت مستقر شده‌اند و ازطریق سامانه ۱۶۶۶ به بیمه شدگان ارائه خدمت می‌کنند.

او در ادامه افزود: تیم‌های پزشکی حاضر در مراکز پاسخگویی اداره کل بیمه سلامت استان تهران، طی چند نوبت در روز‌های یکشنبه ۱۸‏/۱۲‏/۹۸ و سه شنبه ۲۰‏/۱۲‏/۹۸ تماس‌های تلفنی بیمه شدگانی که مشکوک هستند را پاسخگو هستند.

مدیر اداره کل بیمه سلامت استان تهران یاد آوری کرد: از سوی سازمان بیمه سلامت ایران جهت بیمه شدگان تمهیدات لازم مانند: تمدید دفترچه بیمه شدگان دارای نسخه سفید تا پایان ۳۱‏/۱‏/۹۸ و تمدیداعتبار ۱۰ روزه بیماران خاص در سامانه تأیید دارو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
زهرا
۲۱:۵۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام
یه سوالی داشتم
من پنیر تبریز خریدم پنیر باز ولی از سوپر معتبر که قطعه پنیر توی کیسه فریزر وکیسه فریزر رو‌تو ظرف یه بار مصرف در بسته گذاشته ،میتونم اعتماد کنم واستفاده کنم ؟اگه مشکل دست الوده خوردن موقع برش وبسته بندی داشته باشه میتونم با گذاشتنش تو آب نمک بر طرف کنم
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۰:۲۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
ایا ماشین الوده به کروناست؟چون ماشین رو داخل حیاط میزنیم و بچها دست به ماشین میزنند