فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سپرده شد.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران به علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سپرده شد.

متن نامه دكتر نمكى به شرح ذيل است:

با توجه به سوابق اجرايي ارزنده جنابعالى بدينوسيله فرماندهى عمليات مربوط به مديريت بيمارى كرونا در كلانشهر تهران به عنوان نماينده تام الاختيار وزير بهداشت به جنابعالى محول ميشود تا با هماهنگى معاونين ذي ربط، روساى دانشگاههاى علوم پزشكى تهران و ايران، شهردار محترم تهران، نيروهاى مسلح، سازمان تامين اجتماعى، سازمان بيمه سلامت ، بسيج جامعه پزشكى و سازمان هاى مردم نهاد به ساماندهى امور بپردازيد.

از آنجا که جناب آقای دکتر جان بابایی، جناب آقای دکتر رئیسی و جناب آقای دکتر جمشیدی در سازمان دهی و ایجاد زیرساخت های کلان شهر تهران کارهای ارزنده ای انجام داده اند، لازم است ستاد فرماندهی در محل ساختمان مرکزی وزارت خانه تشکیل و با این عزیزان هماهنگی لازم انجام شود.گزارش مستمر جناب عالی به این جانب و معاونین محترم موجب تسریع در امور خواهد شد.

توفیق آن برادر ارجمند و پرتلاش را در خدمت به مردم عزیز از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 نمكى وزير بهداشت

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۳۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
کارمند بانک زن و بچه و پدر و مادر و خواهر برادر و.... داره، برای کم کردن شیوع و حفظ الدم المومن و المسلم باید بانکها تعطیل بشن، بانکداری اینترنت و موبایل و خودپرداز جوابگوی نیاز مردم هست‌.بیشتر بخاطر سلامت مردم بانکها رو تعطیل کنین، این قتل عام مردم و کارمندان بانک هست، ساعت کاری را که تا یک بود مسولین بانکی بخاطر ایام پایانی تا ۴ اعلام میکنن تو را بخدا بداد کارمندان برسید، مردم هم بخدا کمتر میان بیرون.