فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند از پذیرش مسافران نوروزی معذور است.

نهاوند از پذیرش مسافران نوروزی معذور استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار نهاوند عصر جمعه در حاشیه بازدید از مبادی ورودی شهرستان نهاوند و ایستگاه‌های کنترل علائم حیاتی شهرستان نهاوند، گفت: در حال حاضر در دونقطه ورودی شهرستان نهاوند از محور بروجرد و محور کرمانشاه ایستگاه کنترل سلامت رانندگان و سرنشینان خودرو‌های پلاک غیربومی دایر شده و اکیپ‌های مشترک بهداشت و درمان و هلال‌احمر در صورت مشاهده افراد مشکوک آن‌ها را به مراکز درمانی معرفی می‌کنند که در صورت نیاز قرنطینه خواهند شد.

او با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا طی دو هفته گذشته و تشکیل کمیته‌های هفت‌گانه شهرستان نهاوند افزود: برای هر کمیته شرح وظایف خاص تعریف شده که خوشبختانه در حال انجام وظایف خود هستند.

فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از خدمات دهی به مسافران و میهمانان نوروزی معذور هستیم.

مرادی افزود: مهمان سرا‌های ادارات، ستاد اسکان و مدارس نهاوند پذیرای هیچ یک از مسافران و گردشگران نیست و امیدواریم هم وطنان تا شکست این ویروس همراهی کنند، اما در ماه‌های آینده به‌محض بهبود شرایط پذیرای این افراد خواهیم بود.

او با اشاره به اینکه ویروس کرونا یک بحران در کشور ایجاد کرده است، گفت: مدیریت این بحران نیازمند همراهی مردم شهر و روستا است لذا انتظار داریم مردم ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی به توصیه‌های وزارت بهداشت و کادر درمان شهرستان توجه کنند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه مردم باید برای مقابله با این ویروس تا حد امکان در منازل خود بمانند، گفت: از همشهریان تقاضا داریم از برگزاری مراسم ترحیم، عروسی و همچنین مراسم پنجشنبه آخر سال اجتناب کنند چراکه حضور مردم در اجتماعات زحمات شبانه روزی پزشکان و کادر درمان کشور را هدر می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.