مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۳ واحد قلیان سرا و کلوپ بازی‌های رایانه‌ای در مهاباد پلمب شد.

یوسف شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با توجه به دستور ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان، ماموران ضمن بازرسی و نظارت بر فعالیت صنف‌های محدود شده، ۳ واحد قلیان سرا و کلوپ بازی‌های رایانه‌ای را دیروز پلمب کردند.

او با بیان اینکه بیش از ۵۰ قلیان‌سرا در سطح مهاباد وجود دارد، ادامه داد: بقیه قلیان‌سرا‌ها به صورت خودجوش برای پیشگیری و مقابله با این بیماری مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند.

شریف زاده ضمن قدردانی از اصناف که در طرح مقابله با شیوع کرونا همکاری و مشارکت دارند، اضافه کرد: نظارت بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تا اطلاع ثانوی بر صنف‌های که فعالیت آن‌ها طبق ابلاغیه قبلی محدود شده‌است، ادامه خواهد داشت.

مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد تصریح کرد: با توجه به ازدیاد قلیان‌سراها، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار بالاست و بر این اساس لازم است که با فعالیت این اماکن برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.