سرهنگ زرین کلا گفت: برابر نیاز محیط سربازی، خط تولید چتر‌های پرش را به خط تولید ماسک‌های بهداشتی تغییر دادیم.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ زرین کلا فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز گفت: کارکنان پایور، خانواده ها و همچنین کارکنان وظیفه که در پادگان ها به خدمت مقدس سربازی مشغول هستند نیاز به تجهیزات اولیه پیشگیری از ویروس کرونا دارند که ماسک های بهداشتی جزء ضروریات است .

او با اشاره به اینکه امروز نیاز است که در مقابله با ویروس کرونا تمام تجهیزات را پای کار آوریم افزود: بلا فاصله بعد از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا ، خط تولید چترهای پرش تیپ ۵۵ هوابرد را به خط تولید ماسک های بهداشتی تغیر داده ایم .

سرهنگ زرین کلا ادامه داد: ارتباط خوبی با مسولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز داریم و چنانچه آنها نیاز داشته باشند ظرفیت در تیپ ۵۵ هوابرد وجود دارد که در آینده از ماسک های بهداشتی در اختیار آنها قرار دهیم .

فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز افزود: تمام تلاش ما در مرحله اول حفظ کارکنان پایور و به خصوص سربازان عزیز هستند که امانت های خانواده های بزرگ ایران هستند .

او در خصوص ضد عفونی کردن اماکن تیپ ۵۵ هوابرد گفت: روزانه تمام اماکن ، آسایشگاه ها ، خبازخانه ، محیط و تمامی دفاتر را با تجهیزات، ضد عفونی می کنیم و این اطمینان را به خانواده ها ی کارکنان وظیفه می دهیم که محیط و محل کارکنان وظیفه کاملا ضد عفونی شده است .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار