امیر سرتیپ لشکری گفت: بیمارستان ۶۴ تخت خوابه شهید دوران، با تمامی تجهیزات و کادر پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا در آماده باش کامل است.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان اسماعیل لشکری فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز گفت: این پایگاه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن آمادگی کامل دارد.

او افزود: ما از تجهیزات و امکانات کافی برای ضدعفونی کردن معابر عمومی و سطح شهر شیرازبرخورداریم و در صورت نیازو درخواست مسئولان شهری، اقدام به پاکسازی و ضدعفونی کردت سطح خیابان ها، مدارس و... خواهیم کرد.

فرمانده پایگاه شهید دوران در ادامه در خصوص خدمت سربازان در این پایگاه، اذعان کرد: هیچ خطری سربازان عزیز را تهدید نمی‌کند و آموزش‌های لازم را دیده اند، محیط پادگان کاملا تحت کنترل بوده و نظافت و ضدعفونی‌ها در محل اقامت سربازان به صورت روزانه انجام می‌شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

او با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون هیچ مورد مبتلا به کرونا در این پایگاه مشاهده نشده است، تصریح کرد: افراد مشکوک به ویروس کرونا پس از بررسی‌های اولیه در بیمارستان شهید دوران با هماهنگی مبادی ذیربط به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) و بقیه‌الله الاعظم (عج) منتقل می‌شوند.

امیر سرتیپ دوم لشکری تصریح کرد: در همان ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود مواد پیشگیری مانند دستکش، ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده این پایگاه اقدام به راه اندازی کارگاه تولید این اقلام کرد؛ به طوری که تمامی نیاز‌های مصرفی به مواد پیشگیری و ضدعفونی کننده در این کارگاه‌ها تولید و عرضه می‌شود، حتی بخشی از تولید مازاد این مراکز جهت استفاده در اختیار عموم قرارگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار