مهدی: مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق می‌افتد

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: به احتمال زیاد مسابقات مقدماتی جام جهانی به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان ایران، عراق و قطر در شهر دوحه قطر برگزار شد تا درباره برگزاری بازی‌های ملی در مقدماتی جام جهانی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گیری شود.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در رابطه با تصمیمات جلسه امروز اظهار داشت: احتمالا FIFA و AFC با توجه به این که زمان زیادی تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مانده، تصمیم به تعویق چند ماهه مسابقات انتخابی جام جهانی بگیرند.
البته تصمیم گیری نهایی منوط به جلسه فردا، با حضور نمایندگان عربستان سعودی، امارات و ازبکستان است. تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات احتمالا پس از جلسه فردا مشخص خواهد شد. به احتمال زیاد این مسابقات به شهریور ماه موکول خواهد شد.

او درباره تصمیمات جلسه در خصوص برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به نظر می‌رسد نمایندگان کشور‌های مختلف درباره تعویق یا ادامه مسابقات با شرایط موجود اتفاق نظر ندارند. تصمیم گیری نهایی در این رابطه یا در جلسه فردا مشخص خواهد شد یا نیازمند به برگزاری جلسات دیگر است.

مهدی ادامه داد: تاکید نمایندگان ایران در برگزاری مسابقات لیگ قهرمان آسیا این بود که این بازی‌ها به همان ترتیب گذشته و با رعایت بحث تقدم و تاخر در میزبانی‌ها صورت گیرد. این موضوع در صورت جلسه امروز یادداشت شد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال درباره لغو سفر خود و سایر دست اندرکاران فدراسیون به قطر گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اگر نمایندگان ایران وارد قطر می‌شدند باید وارد قرنطینه می‌شدند. ما از نمایندگان توانمند خودمان در کشور قطر استفاده کردیم و خودمان هم از طریق ویدئو کنفرانس با آن‌ها در ارتباط بودیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار