مهدی: بازی‌ها تا ۱۴ فروردین به تعویق افتاد/ پیشنهاد تعطیلی لیگ کذب است

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ما فعلا بازی‌ها را تا ۱۴ فروردین لغو کرده ایم، اما هیچ پیشنهادی برای تعطیلی کلی مسابقات مطرح نیست.

سهیل مهدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قطعی شدن سفرش به دوحه برای حضور در جلسه AFC با مسئولان فدراسیون‌های قطر، ایران و عراق بیان کرد: ما همچنان درگیر تهیه بلیت این سفر هستیم و به احتمال فراوان این موضوع امشب نهایی می‌شود. البته اگر من هم به این سفر نروم، بی شک فدراسیون نمایندگانی در دوحه خواهد داشت.

او درباره اینکه آیا در جلسات اخیر مسئولان ستاد مقابله با کرونا درخواست تعطیلی لیگ برتر را داشته اند، گفت: به هیچ وجه چنین موضوعی صحت ندارد و فقط بحث تعویق مسابقات مطرح بود که برهمین اساس تصمیم گرفتیم تا ۱۴ فروردین بازی‌ها را لغو کنیم. اصلا نمی‌توان لیگ را تعطیل کرد چراکه حق تمام تیم‌ها با سرمایه گذاری زیادی که انجام داده اند، ضایع می‌شود. در این صورت تمام مسائل به هم می‌ریزد. نه می‌توان قهرمان را مشخص کرد و نه تیم‌هایی که سهمیه آسیا گرفته اند یا تیم‌های سقوط کننده مشخص هستند.

مهدی: بازی‌ها تا ۱۴ فروردین به تعویق افتاد/ پیشنهاد تعطیلی لیگ کذب است

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا پیشنهادی برای ۱۸ تیمی شدن فصل آینده لیگ برتر در این جلسات مطرح بوده گفت: این موضوع هم درست نیست چراکه ما اکنون برای برگزاری لیگ برتر با ۱۶ تیم هم مشکلات زیادی داریم. ضمن اینکه اگر لیگ برتر لغو شود و بخواهیم لیگ فصل آینده را با ۱۸ تیم برگزار کنیم، تکلیف این فصل لیگ دسته اول چه می‌شود. تیم‌های زیادی در این رقابت‌ها مدعی صعود به لیگ برتر هستند و نمی‌توانیم چنین کاری انجام بدهیم. البته تصمیم گیری درباره افزایش یا کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر نیازمند تصمیم گیری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است که اعضای این ۲ هیئت رئیسه هم چنین تصمیمی ندارند.

مهدی ادامه داد: با تصمیم ستاد مقابله با کرونا و مسئولان وزارت بهداشت احترام گذاشته و تصمیم به تعویق رقابت‌ها گرفته ایم، اما اکنون می‌بینید بازی‌های زیادی در ایتالیا، امارات و حتی لیگ قهرمانان اروپا بدون تماشاگر برگزار می‌شود. درحالیکه وقتی ما بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار می‌کردیم، انتقاد‌های زیادی مطرح شد.

مهدی: بازی‌ها تا ۱۴ فروردین به تعویق افتاد/ پیشنهاد تعطیلی لیگ کذب است

مهدی درباره زمان قطعی شروع مجدد بازی‌ها گفت: فعلا که بازی‌ها تا ۱۴ فروردین به تعویق افتاده است و به نظر می‌رسد تا آن زمان شرایط فراهم شود، اما روز گذشته مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گفتند بهتر است تمام رقابت‌ها را تا ۱۴ فروردین لغو کنید. این موضوع بستگی به مشخص شدن برنامه قطعی بازی نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی در انتخابی جام جهانی هم دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار