کارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک برای تامین نیاز مردم در بوشهر فعال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در بازدید از کارگاه‌های تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک، گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران و بازدید استاندار از برخی از واحد‌های تولیدی استان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک تاکید شده است.

 سعید زرین‌فر  ادامه داد: یک شرکت دانش بنیان دانشگاه خلیج فارس بوشهر توانایی تولید مواد ضدعفونی کننده، ژل و ماسک را دارد که زمینه فعال شدن این شرکت فراهم شده است.

او افزود: قرار است با همکاری دستگاه‌های مربوط و با مدیریت آموزش فنی و حرفه‌ای تا روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید شود و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

زرین‌فر همچنین با اشاره به فعالیت یک کارخانه در زمینه تولید الکل و دیگر مواد ضدعفونی کننده، بیان کرد: این کارخانه  می‌تواند  روزانه ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ لیتر الکل را برای تهیه مواد ضدعفونی کننده تولید کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: پیش بینی شده با همکاری بخش خصوصی، اتاق بازرگانی، اصناف، تعاون و سایر بخش‌ها به‌زودی به وفور ماسک و مواد ضدعفونی کننده تولید شود و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.