مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه سال نو پست‌های نوروزی برای پیشگیری از ویروس کرونا به مردم و مسافران مستقر و مجهز می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کروناگفت: در آستانه سال نو و با توجه به حضور مسافران در استان پست‌های نوروزی برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و ارائه آموزش‌های لازم به مردم و مسافران مستقر و مجهز می‌شوند.

علیرضا جلالزایی اظهار داشت: کمیته ستاد خدمات سفر سیستان و بلوچستان امسال هم برنامه‌های زیادی را پیش بینی کرده بود که با شیوع بیماری کرونا لغو شد.

او  گفت: برخلاف تذکرات و توصیه‌ها مبنی بر خودداری از مسافرت‌های غیرضروری، شاهد حضور مسافران متعددی هستیم بنابراین قرار است با کمک هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی پست‌های نوروزی را مجهز کنیم تا آموزش‌های لازم به مردم و مسافران ارائه و سایر برنامه‌های نوروزی اجرا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: برخلاف تمام تمهیداتی که تاکنون صورت گرفته خیل عظیمی از مسافران در استان حضور یافتند و بسیاری از سیستانی‌ها و بلوچستانی‌های مقیم گلستان و مازندران برای تعطیلات به این استان سفر می‌کنند که این امر نیازمند هماهنگی با استانداران این استان‌ها است.

او  بیان کرد: شب گذشته علیرغم اعلام تعطیلی واحد‌های بومگردی، مسافران به این واحد‌ها مراجعه کرده و اسکان یافتند که لازم است نیروی انتظامی ورود کرده و در این زمینه همکاری کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار