دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس در بازدید از گمرک شهید رجایی بر روند ترخیص محموله‌های حاوی اقلام بهداشتی نظارت کرد.

تسریع در ترخیص اقلام بهداشتی ضروری از گمرک شهید رجائیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، ضمن بازدید از گمرک شهید رجایی بر روند ترخیص محموله‌های حاوی اقلام بهداشتی نظارت کرد.

مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: طبق دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، از گمرک شهید رجایی بازدید و بر روند ترخیص محموله‌های حاوی اقلام بهداشتی نظارت انجام گرفت.

او همچنین در جریان این بازدید دستورات لازم را به منظور تسریع در طی مراحل قانونی و ترخیص اقلام بهداشتی مورد نیاز کشور به ویژه ماسک صادر کرد.

قهرمانی افزود: پس از تأکیدات رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و ورود دادستانی بندرعباس به موضوع با تسریع در روند فعالیت‌های گمرک، تعداد قابل توجهی ماسک برای استفاده در مراکز درمانی و عرضه در داروخانه‌ها مهیا شده که می‌تواند در روز‌های آینده بخشی از مشکلات و نیاز‌های موجود را مرتفع سازد.

او گفت: در نتیجه این اقدامات که منجر به ترخیص میزان قابل توجهی اقلام بهداشتی از گمرکات استان شده است، عرضه و تقاضا در این حوزه به ثبات نسبی برسد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.