نماینده عالی دولت در استان زنجان با اشاره به تلاش مدیران و همسو بودن این تلاش‌ها با اقدامات همه مردم در خصوص مهار کرونا ویروس، لازمه موفقیت در این تلاش ملی را وحدت رویه دانست.

تقدیر از تلاش شبانه روزی صدا و سیمای مرکز زنجان در اطلاع رسانی بیماری کرونابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حقیقی استاندار زنجان در جریان مراسم غرس نهال در روز درختکاری از تلاش شبانه روزی مدیرکل و مجموعه صداوسیمای مرکز زنجان نقش بسیار اثرگذار در خصوص اطلاع رسانی این بیماری بصورت ویژه تشکر کرد و افزود: رسانه استانی نقش ویژه‌ای در اطلاع رسانی آگاه سازی عمومی این بیماری و آموزش اصول پیشگیری از آن دارد.

استاندار زنجان افزود: در تمام میدان‌هایی که در این خصوص بنده حضور داشته ام صداوسیما با تمام امکانات در کنارمان بوده و اعلام می‌کنم که مرجع رسمی اطلاع رسانی و مبنای انتشار هرنوع خبر درباره این بیماری فقط صداوسیما است.

او با اشاره به حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه اشراق تصریح کرد: مجددا به استحضار مردم شریف استان می‌رسانم که دلیل تاخیر یک ماه انتشار ویروس در زنجان و موفقیت استان در کنترل این بیماری، همکاری و مودت مردم است و تقاضادارم همچنان با رعایت اصول بهداشت فردی، عدم مسافرت به مناطق دیگر و عدم برگزاری تجمعات مختلف در دفع این ویروس یاریگر نظام سلامت باشند. 
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.