فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد، از زحمات و جانفشانی‌های کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی این شهرستان تجلیل کرد.

قدردانی از کارکنان حوزه سلامت  اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ پاسدار امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد به همراه ربیعی، مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان و هیئت همراه با حضور در دفتر دکتر مخصوصی رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از زحمات و جانفشانی‌های کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی تجلیل کردند.

سرهنگ الیاسی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این دیدار گفت: از تک تک عزیزان؛ کادر پزشکی، درمانی، اداری و همه عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس هستند قدردانی می کنم.

او با بیان اینکه از نظر امکانات، تجهیزات و تامین نیروی انسانی در خدمت حوزه سلامت و دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هستیم افزود: در بحث ضدعفونی شهر، چهار شبانه روز در خدمت شهرداری بوده و این همکاری استمرار خواهد داشت.

ربیعی، مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) نیز در این دیدار گفت: دشمنان نظام و فضای رسانه‌ای غرب و معاندین به گونه ای تبلیغ می‌کنند که گویی ویروس کرونا از ایران به جهان صادر شده است که در این زمینه فضای مجازی باید مدیریت شود.

 رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم گفت: ایران پس از ۳۱ کشور نخستین مورد ابتلا به کرونا ویروس را ثبت کرد.

مخصوصی یا اشاره به اینکه تاکنون جواب آزمایش ۴ بیمار در اسدآباد مثبت بوده است، افزود:  بیمارستان حضرت قائم (عج) را به ۲ بخش؛ کرونایی و غیر کرونایی تقسیم کرده‌ایم و اولویت ما سلامت مردم است و ما در این حوزه شفاف هستیم و مردم اسدآباد به خادمان خود در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعتماد کنند.

او ادامه داد: افتخار ما این است که رهبر معظم انقلاب تاکنون ۲ مرتبه در این مدت از کارکنان حوزه سلامت و کادر درمانی قدردانی کرده‌اند.

مخصوصی یادآور شد: همکارانی داریم که به خاطر حس انجام وظیفه و ایثار، چندین روز است خانواده خود را ندیده‌اند، همه کشور با مشکلات عدیده کمبود تجهیزات مواجه است و این کمبود‌ها مختص شهرستان نیست،در حد توان موجود، تمهیداتی انجام شده و تلاش برای رفع کمبود‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.