در حالی که مسئولان آموزش و پرورش مدعی بهبود اوضاع معیشتی معلمان با تغییرات احکام حقوقی هستند، اما گویی فاصله بسیاری تا عمل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت از طرحی نسبتا قدیمی برای معلمان است همان طرحی بار‌ها و بار‌ها صدر اخبار کشور شد و قرار بود اوضاع معلمان از از حیث جایگاه و معیشت ارتقا دهد.

طرحی که حتی تعلل در اجرای آن صندلی‌های وزارت را برای سکانداران لرزان می‌کرد و پای ثابت فهرست سوال بهارستانی‌ها از وزرای آموزش و پرورش بود حتی کمتر روزی از نزدیک شدن به مراحل اجرایی آن سخن گفته می‌شد، بعد از تصویب و اجرای ناقص به یکباره تغییر کرد و به اذعان برخی معلمان و مسئولان حذف شد.

رتبه بندی فرهنگیان همان طرحی است که سال‌ها از اجرای سخن گفته شد تا اینکه آذرماه با اشکالات و نواقصی به تصویب هیئت وزیران رسید و حالا به یکباره حذف شد.

معلمان سردرگم در بندهای احکام حقوقی

سرابی به نام اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان

آذر امسال بعد از وعده و وعید‌های بسیار رتبه بندی که قرار بود در مجلس تصویب شود و تحولی عظیم در سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان ایجاد کند و فاز تکمیلی اس بعد از چهار سال اجرا شود، با تصویب هیئت وزیران اجرا شد.

طرحی که از همان ابتدای راه شک و شبهه بسیاری برای اجرا و به ویژه افزایش حقوق داشت، بار‌ها و بار‌ها از سوی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش طرحی برای سنجش صلاحیت حرفه‌ای معلمان محسوب می‌شد و آقای مسئول معتقد بود که نباید به آن نگاهی با عنوان طرح افزایش حقوق داشت.

تا اینجای کار ماجرا تاحدی قابل پذیرش بود و حتی قرار شد تا ارتقای جایگاه معلمان که یکی از سیاست‌های تشویقی آن افزایش حقوق بود با آزمون سنجیده شود، حال بماند که معلمان از اجرای آزمون شکایت داشتند و حتی در مواردی تقلب و دور زدن قانون هم در این موضوع دیده شد.

اما این همه ماجرا نبود کم کم داشت نواقص و ایرادات طرح رتبه بندی و آزمون کم و بیش مشخص و رفع می‌شد که به یکباره آن طرحی که بار‌ها از ارزش و اهمیت آن برای ارتقای جایگاه حرفه‌ای صحبت شده بود، با افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری عوض شد.

حال از وقت و انرژی بسیار برای اجرای رتبه بندی که بگذریم و آن همه معطلی و بوق و کرنای اجرای طرح که با دیده اغماض حداقل چهار سالی معلمان را معطل کرد و حتی دلیل رفتن وزیر پیشین آموزش و پرورش هم بی توجهی به تامین زیرساخت‌های آن بود، معلوم نیست چرا به یکباره باید اینگونه تغییر کند.

آنطور که الهیار می‌گوید افزایش ۵۰ درصدی امتیازات و افزایش بیشتری برای معلمان دارد، اما سوال اینجاست اگر قرار بود این طرح امتیازات بیشتری داشته باشد پس چرا از ابتدای راه پیگیر اجرای آن نبودند و مسیری دیگر با صرف وقت و انرژی بسیار طی شد؟!

البته آقای معاون بعد از تایید و تکذیب هایی که درباره ابقا یا حذف طرح رتبه بندی وجود داشت اخیرا تاکید کرده است که رتبه بندی فرهنگیان حذف نشد و فقط تا زمان اصلاح آیین نامه اجرایی هیچ آزمونی برای آن نداریم؛ حال بابد منتظر ماند و دید طرحی که بعد از چهار سال بدون ورود به مجلس و با تصویب هیئت وزیران به تازگی سرانجام پیدا کرده بود با فرض تصدیق صحبت‌های آقای معاون برای اجرای دوباره، چه زمانی به اصلاح آیین نامه رسیده و اجرا می‌شود.

معلمان سردرگم در بندهای احکام حقوقی


بیشتر بخوانید: افزایش حقوق معلمان نسبت به کارکنان اداری ناچیز است


بوق و کرنای افزایش حقوق معلمان

بار‌ها و بار‌ها اخبار افزایش حقوق معلمان صدر خبر‌های روز بوده است هرچند که ناگفته نماند جزو پر طرفدارترین و پر بحث‌ترین موضوعات در میان جامعه هدف هم هست با وجود این، برخی معلمان معتقدند پرداخت حقوق و معوقات آن‌ها نباید آنقدر رسانه‌ای شود و بر همین اساس از اوایل امسال قرار بود که این خبر‌ها خیلی در رسانه‌ها مطرح نشود و اطلاع رسانی صرفا از طریق سایت رسمی آموزش و پرورش باشد.

اما تغییرات حقوق و اجرای طرح‌هایی که در نهایت خروجی آن افزایش حقوق می‌شد بار دیگر پای این ماجرا را با قوت بیشتری به رسانه‌ها باز کرد و حتی آخرین خبر هم در این باره با عنوان افزایش متوسط ۱/۵ تا ۲ میلیون تومانی حقوق، بازتاب گسترده‌ای داشت.

علی رغم اینکه برخی از افزایش حتی یک میلیونی یا حتی بیشتر احکام حقوقی صحبت می‌کنند، اما آنطور که بازخورد‌ها نشان می‌دهد احکام معلمان تا امروز گواه موضوعی خلاف این ماجراست و البته الهیار ترکمن معتقد است این شرایط بهبود پیدا می‌کند و حتی به دنبال ایجاد فوق‌العاده ویژه برای معلمان است.

معلمان سردرگم در بندهای احکام حقوقی

معلمان سردرگم در بندهای احکام حقوقی


بیشتر بخوانید: افزایش ۱/۵ تا ۲ میلیون تومانی در حقوق فرهنگیان


اما و اگرهای تامین اعتبار افزایش حقوق

بارها و بارها تامین اعتبار برای پرداختی معلمان به تعویق افتاده و به روالی ثابت تبدیل شده است که بخشی از این معوقات به سال بعد منتقل شود و این در حالی بود که به زعم فرهنگیان حقوق و دریافتی رقم چندان بالایی نداشت، اما اکنون که افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت مطرح شده است و با احتساب اجرای امتیازات رتبه بندی معلوم‌ نیست آموزش و پرورش بتواند از پس بار مالی افزایش حقوق بر آید یا خیر؟ و اگر اینطور باشد چرا دولت زودتر از این فکری برای افزایش حقوق معلمان نکرده بود.

افزایش حقوق و دستیابی به دریافتی معقول با شرایط جامعه کمترین حقی است که هر دستگاهی در قبال فعالیت کارکنان دارد اما اوضاع در آموزش و پرورش به گونه ای بوده که افزایش حقوق دردی مزمن است و هر طرحی خواه با پشتوانه و بدون پشتوانه آنقدر از سوی مسئولان مربوطه در بوق و کرنا می‌شود و هر کس از ظن به تشریح ابعادی از آن می پردازد که در نهایت خروجی آن ثمری ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
هرسال به بهانه ترمیم حقوق اونایی که تازه اومدن سرکار بیشتر اضافه میکنن البته حقشان رامیدهند ولی با عدم توجه به اینکه افراد باسابقه فرزندان دانشگاهی یا دم بخت دارند ونیاز به حقوق بیستری دارندباعث شده استخدامیهای جدید حقوقشان نزدیک باسابقه هاشودالان هم با یک نگاه به اجرای فصل دهم مشخص میشود که این اصلا درست اجرا نشده وافراد باسابقه بالا اضافی خوبی نداشتند
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۶:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام
وزارت خانه خائن به کارکنان خود ، همه وزارت خانه ها بی سروصدا به فکر کارکنان خود اما آموزش و پرورش در بوق کرنا روی اعصاب معلمانش .
Iran (Islamic Republic of)
معلم ایرانی
۰۴:۰۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
شمایی که میگید معلما کار نمیکنند پس اینهمه قشر با سواد را کی تحویل داده من معلم عشایرم توی چادر درس میدم با عشایر کوچ میکنم خدا وکیلی فضای کاری ادارات دیگه مثل آموزش وپرورشه بهترین امکانات را به کارمنداشون میدن ولی مدارس را ببین همین تفکر قرون وسطایی شماست که هنوز جهان سومی هستیم آموزش زیر بنای توسعه است ،چرا حقوق شرکت نفت،مخابرات،برق،تامین اجتماعی،جهادو.......را اعلام نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۰:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام از شما خبرنگاران عزیز درخواست داریم پیگیر رتبه بندی سالهای۹۴و ۹۸ ما فرهنگیان آموزشی باشید، واقعا حق مان ضایع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اها ...معلم شده سرکار با دستای خاکی غذا بخوری .ناهارتم روی زمینا بشینی بخوری؟ من خودم فارغ التحصیل حقوقم . هم معلم دیدم . هم پدر خودم کارگره . هیچکدومتون راست کارگرا زحمت نمیکشید . توی معلم برو بشین تو دفتر چایی تو بخور بعدم عینک دودی توبزن . درضمن چقدم بچه های خوبی تربیت میکنید . یکیتون میگید تربیت کار ماس . معلما .یکیتون میگید تربیت کار مامانشه تو خونه . بالاخره تکلیفتون باخودتون روشن نیس . یه لیسانس گرفتی اینقدم سواد سواد نکن . مام لیسانس داریم با زحمت خودمون . با زحمت پدرامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
معلما اگه قشر زحمتکشن چرا داداش من همیشه میاد میگه معلممون تو کلاس یا با تلفن حرف میزنه یا گوشی بازی میکنه .دوبار یه مطلبو میپرسی ازش حوصلش نمیذاره توضیح بده . یبار میگه فهمیدی فهمیدی نفهمیدی .بدو برو مامانت ..کتاب کمکی . اماده . وای جی سی خواهشمندم حرفمو بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بابا عجبا ماهی4 ملیون بستون نیس؟ عرقی که کارگر میریزه و نون حلال درمیاره کدوم معلم همچین زحمتی میکشه . معلما خیلی کار کنن از زبونشون کار بکشن .برن ببینم میتونن زیر افتاب سوزان یا تو سرمای زمستان کارگری کنن . اینقدم سوادتونو به رخ کارگرا نکشید .سواد معلمای حالا ذره ای نمی ارزه به دیپلم پدرای ما . افزایش حقوق میخواین برین واسه بچه هاتون ماشین بخرین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
حالا بزارید کرونا وپشت سر بگذاریم بعد با آرامش خیال چک و چونه بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ما نیروهای انتظامی که وقت وبی وقت و شبانه روز سرکاریم تعطیلی هم نداریم دایما هم اماده باشیم. وقت شغل دوم هم نداریم که تابستون یا بعدازظهرا یا تعطیلات( ناشی از الودگی و برف وبارون وکرونا )بریم کار کنیم اگه فیشمونو ببینید معلما را کلا فراموش میکنید .حقوقمون در برابر کاروسختیش هیچه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سازمان اداری و استخدامی همانگونه که میانگین دریافتی معلمان را اعلام می‌کند میانگین دریافتی سایر کارکنان را اعلام کند شاید بتوان میزان ناکارآمدی و انحرافات قانون مدیریت خدمات کشوری را سنجید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
سلام اینی که نشون دادین حکم حقوقیه شما فیش رو نشون بدین نشون نمیده چند بابت مالیات کم میکنن مثلا از من ۱۳۵ هزار تومان مالیات کم کردن ولی بازیگرا مالیاتشون بخشیده است بعد تعطیل شدنا دست معلما نیست
Germany
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
اگر بازیگرها نباشند کشور از دست میره .اگر کارشان انجام ندهند همه از گرسنگی می میریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
ما فرهنگیان خواهان افزایش ۵۰ درصد فصل دهم بدون حذف رتبه بندی هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
بگو ما خواهان راستگویی مسئولان وزارت آموزش و پرورشیم ، افزایش پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا ماهی 4 تومن کمه ؟؟؟؟؟؟!!!!! بابا دست از طمع بردارین .دو سه تا معلم دور و برمه همشون دو تا دوتا خونه و ماشین دارن . بفکر کارگر بدبخت باشید . صبح تا عصر ساعت5 سرما گرما با دستای خاکی و روی خسته میره خونه . امان از اینکه کارگرای ساختمانی رو توجه کنن . پدر من کارگر ساختمانی نقاش هستش .بنده خدا ماهیانه 2 تومن خیییلی کار بهش بخوره 3 تومن درآره . اونوقت توی معلم نه از دستت کار میکشی نه میفهمی سرما چیه یا افتاب داغه تابستان چیه . با ناز میری و میای ماشینم زیر پات .بسته بخدا مگه چیکار میکنید دو تا کتاب درس بدی یا ندی . اونم بچه یاد نمیگیره که . معلم حوصله دوبار توضیح دادن نداره .بچه بره از مامانش بپرسه .هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این مسائل برای شما قابل هضم نیست اگر بود اینگونه نظر نمی دادی من مسئول بودم شما را کارگر نمی گذاشتم چون کارگرخیلی فهیم است وحرمت داردبارها من وهمگارانم از حقوق کارگردفاع کرده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اينها همه براي بد نام كردن معلمان و قرار دادن آنها روبروي جامعه است؛هرچه به فرهنگ توجه بشه جامعه باكلاس تر خواهيم داشت.اما چه سود كه هدف اينها چيز ديگر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
شما فقط از معلمی متاسفانه همینو می دونید
سر و کله زدن با بچه ها خیلی سخت از سر و کله زدن با خاکه
حاضرم جامو با شما عوض کنم حدود ۳۰۰ تا دانش آموز با اخلاق های متنوع و روحیه حساسو باید درس بدی و درس بپرسی تازه باید درست درس بدی که هیچ کس عقب نمونه بعد به اونایی که عقب افتادن باید رسیدگی کنی تازه در کنارش تو کلاس باید مشاور هم باشی و یکی یکی پای درد و دل دانش آموزان با حوصله باید بشینی گوش بدی هر وقت میای خونه نباید زیاد صحبت کنی جون حنجره ت قبلا حسابی از بس کار کردی گرغته و دیگه توان صحبت نداری، علاوه بر کلاس باید در کنارش هم پاسخگوی بخشنامه ها وفعالیت های جنبی که اداره میریزه سرت باشی، هزینه ی سرویستو خودت باید بدی مدرسه پول کم بیاره از معلماش می گیره، تا حتی مدیر بیچاره از خودش میذاره
علاوه بر مشکلات ذسی بچه ها باید به مشکلات عاطفی شون هم رسیدگی کنی، همین معلم هایی که میگین مفت می گیرن من خیلی خیلی دیدم که دانش آموزهایی رو که از لحاظ مالی ضعیف بودند تا زمان ازدواجشون مثل بچه ی خودشون حمایت کردن،
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۸:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
درک مقام و منزلت معلم برای چون تویی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
همین کرونا باعث شد پدر و مادرها بفهمند که یک معلم با چه سختی هایی تدریس می کند. توی خانه نمیتوانند یک ساعت با بچه های خودشان کار کنند. آنوقت یک معلم چه هنر و توانایی داره که با ۴۰ دانش آموز از اقشار مختلف جامعه با طبقات متفاوت مردم، سروکله میزنه و سعی میکنه به نحو مطلوب تدریس کنه. مگه کارمندان دیگه چکار میکنن که باید دو برابر معلم حقوق بگیرند البته حق مسلم آنهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام به خدا افزایش یک و نیم میلیونی همش دروغه من خوئم هنر آموز هستم با 15 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس بعد از این همه افزایش ها فقط 550 هزار تومان به حکمم اضافه شده
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۲۳:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
همه در فکرکرونا هستند شما در فکر افزایش حقوق عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اگر انقدر در مورد افزایش حقوق معلم ها حرف نزنن ما هم ح فی نمیزنیم ما رو له حال خودمون بذارن لااقل کاری که انجام نمیشه رو جار نزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا وزیر، دانش آموزان تهرانی راتعطیل کرده ولی معلمان باید مدرسه بروند!!!! ؟؟؟ مگر جنس معلمان بادانش آموزان فرق می کنه؟؟؟ اصلا مدرسه بدون دانش آموز چه معنایی داره!!؟؟؟؟
به معلمان هم گفتید که موادضد عفونی کننده راهم خودشان تهیه وهمراه داشته باشند!؟!؟ این چه روش مدیریته! ؟! ؟
آقای وزیر شما بامعلمان چه مشکلی دارید!؟!؟ راه انتقام این نیست!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
عزیز من نمیدونم شما معلم هستین !!!!دانش آموزا بخاطر پیشگیری از بیماری اجباری تعطیل شدن شما دو تا دلیل داره یکی اینکه حقوق میگیری و باید کار کنی دوم اگه معلما هم تعطیل بشن بار سفرا بسته میشه که خودش خطرناکه بعد بهترین روش پیشگیری خود مراقبتیه وایتکس را یک به چهل و نه برا دستها و محیط داخل و یک به پنج با آب مخلوط کنید برا محیط باز و روزا شهر رو ضدعفونی کنید.
اگه من مسئولتون بودم این جوابتون بود شرایط بحران و سلامت همه مردم درخطره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
من بعنوان یک کارمند بانک که حقوق معلمین را پرداخت می کنم خدا وکیلی نسبت به خیلی از ادارات دیگر کمتر است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام
لطفا آقای ترکمن حکم خودشون رو در دید همگان قرار بدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
پیشنهاد خوبی است
کسی که مرتب افزایش حقوق فرهنگیان را باارقام غیرواقعی رسانه ای می کند الان شفاف سازی کند ووضعیت حقوق خود رابرای همگان مشخص کند
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۲۳:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
از مسولین ارشد وزارت اموزش و پرورش خواهش میکنیم حرف بی ربط نزنین به کدام معلم یک میلیون اضاف شده که شما اعلام می نمایی یک و نیم تا دو میلیون حتما به خودتون دو تومان اضاف شده که اینجنین می فرمایید این چه عدالتی اشت نیرویی که ابان سر کار امده ۱۱۸۰۰۰۰اضاف شده اما نیرو های سنوات بالا فقط ۱۵تا۱۰۰هزارتومان
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۲۲:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
انصافا حقوق معلمها خیلی کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
معاون پشتیبانی که در 20 :30 مصاحبه کرد باید دادگاهی بشه . اگه ایشون میانگین 2 میلیونی رو گفتن که اضاف شده با این تفاسیر که اکثرا افزایش کمی داشتن . عده ای از خواص آموزش وپرورش حقوق 50 میلیونی دارند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آقای الهیاربازنشستگان را فراموش نفرمایید ما رادریابید زندگی خیلی سخت میگذرد همسان سازی دردی رادوانمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
وضع وزارت بهداشت خیلی بدتر و همین بازی حکم جدید رو دارن انجام میدن اون هم بخاطر ویروس کرونا. ما تو بهداشت گیلان هیچ چیز نداریم نه امکانات مقابله با کرونا و نه قبل از اون مزایایی که ادارات دیگه میگرفتن. بچه های ما خجالت میکشن بگن شغل پدرشون معلم یا مرکز بهداشتیه. این چه عدالتی هست تو این مملکت...
Germany
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بی ادبی به بعضی از معلم ها نشه خودم فعلا دانشجو هستم ولی هیچ وقت یادم نرفته معلم فیزیک هنرستان بابت کلاس تقویت نرفتن من انداخت حتی نامرد تابستون هم کلاس داشت بازم من انداخت تا خدا شکر تابستون آخر رفته بود آلمان یکی دیگه سوال طراحی کرد قبول شدم با نمره بالا همچنین چند روز بعد در دانشگاه دولتی روزانه قبول شدم این برای بعضی از معلم های باج گیر که به نامردی حقوق میگیرن مینویسم البته در هر جایی این آدم ها پیدا میشن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
گزارش خوبی بود
ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
he
۲۱:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نمیدانم این آقایان خودشان ....هستند یا فکر می کنند معلم ها ..... هستند؟
علاوه بر حذف رتبه بندی اخیر حق شغل حرفه ای را هم حذف کرده اندو تازه در رسانه ها اعلام می کنند رتبه بندی در داخل احکام هست.
اتفاقی که افتاده این است که تنها افزایش امتیازات فصل دهم رخ داده و دیگر هیچ
Germany
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
این صحبتها کاملا" درست است . اون ترکمن مرتب برای مردم توجیح می کند آخه مردم نمی دانند چه اتفاقی افتاده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا برا نیروهای مسلح کم میشه ولی اضاف نمیشه؟! جالبه واا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه قبل از 4 سال قرار بود که انجام شود که نشد و حالا که ما بازنشسته شده، اجرا شد پس حق و حقوق ما و خانواده های ما چه می شود ما حلال نمی کنیم این مسئولین را، خدا هم نگذرد که بعد از عمری معلمی خیلی بدتر از گدا ها زندگی میکنیم، خدا انشاالله باعث آن همیشه شرمنده خانواده اش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این آقا هی میگه منظور از افزایش کل کارکنان آموزش و پرورش هست نه فقط معلمان!!! نزدیک ۹۰ درصد کارکنان آموزش و پرورش معلمان هستن که از اول هم مشکل همین معلمین بودن نه کادر اداره که هر کسی سواد و کلاس داری بلد نیست و نمیتونه تو کلاس دووم بیاره از دست بچه ها و سوالاتشون میدن اداره!!
-
ناشناس
۱۰:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کدوم کادر آموزشی بلده یه درخواست بدونه مشکل بنویسه یه درخواست درست و حسابی بنویس اون موقع چرت و چرت بگو.از بی سوادی ات معلوم چه بلای سر بچه مردم آوردی اینا نتیجه تدریسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خواهشا پیگیر باشید چرا این قانون که دوسال پیش برای کارمندان دیگر اجراشد حالا باید برای اموزش وپرورش اجرا شود؟
تکلیف کسانی که امسال وسال گذشته بازنشسته شده اند و حق ان ها ضایع شده وبه انها هیچ مبلغی اضافه نشده چه می شود وتا کی باید به باز نشسته ها ظلم شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چی بگم که گفتنم بی فایده هست
این خبر ها رو رسانه ای میکنن بعد ملت هم باور می کنن الان برای من به گفته کارگزینی اداره حدود 370 هزار تومن اضافه میشه
حالا مردم میگن تبریک اقا دولت 1میلیون نیم اضافه کرده
کلا باید فیش به جیب باشیم که اقا واقعیت چیز دیگه ای هست
اخه چرا انقدر با اعصاب ما بازی می کنید همین جوری باید کلی کار پاره وقت و... جور کنیم تا به سر برج برسیم
این جو روانی دروغ هم روش
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۰:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هر که عاشق شد معلم میشود
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۲۰:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هر وعده که دادند بما باد هوا بود
معلم باید سه سال کار کنه یه پراید بخره ( اگر قیمت پراید تغییر نکنه توی سه سال)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اون وقت یه کارگر باید چند سال جون بکنه
بخور و بخواب که شغل نیست
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۱۹:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بازنشستگان اصلا دیده نمی شوند. ما هم خدایی داریم. قرار بود یک مبلغی برای بازنشستگان اضافه بشه هیچ خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چرا افزایش حقوق کادر آموزشی ( معلمین و دبیران ) نسبت به کادر اداری ( کارمندان ) نا چیز است در صورتی که کادر آموزشی هم کارشان سخت تر است هم تخصصی تر ؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما که دستمون به جایی نمی رسه ولی مسولان آموزش و پرورش را به خدا واگذار می کنیم،چرا معلمان آموزس و پرورش را تحقیر می کنید ، چرا افزایش حقوق هیچ سازمانی اعلام نمیشه به غیر از آموزش و پروش ، در طول یکسال خبرگزاری ها چند بار خبر رتبه بندی و افزایش حقوق ۶۰۰ هزار تومانی را گفتند و آخرش حذفش کردند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام.ضمن تشکرازدست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان.بنده معلمم.با۲۷سال سابقه .الان بااین حکم ۵۰ درصدی ۵۳۷۵تومان حکمم کاهش داشته .این مسخره نیست!اگر لازمه حکم رو بفرستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بازنشستگان یک مهر خوابیدچرا ازحقتون دفاع نمی کنید فقط کلاس بگیرید 6ماهم هیچتون ندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دیکته نانوشته بیسته
مثل بهداشتی درمانیا اضافه نمیکردین و شب و روز درگیر کار مرگ و زندگیشون میکردین
یا مثل بازنشسته ها فقط بهشون پیام میدادین اگه درگیر کرونا شدین ما رو خبر کنین که بیائیم جمعتون کنیم و جاتون رو ضدعفونی کنیم
واقعاً وضعیت فعلی جامعه و اینهمه دروغ مسئولین و همه مشکلات محصول آموزش آلی بعضی از معلماست نه آموزش عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بازنشسته فرهنگی یک مهر ما پارسال شاغل ام سالم از بی پولی حق تدریس هیچکدام که ندادین بازنشسته بازنشسته گرفتار ه مگه بازنشسته خرج نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما فرهنگیان تا کی باید از درد مالی بنالیم در کشورهای دیگه تنها قشری بشتیرین حقوق میگیره معلم هست.ولی معلماندر کشور همیشه باید به فکردغدغه مالی باشند خدا بزنه اون مسول ام‌زش پرورشی را که توان نداره از حقوق معلم دفاع کنه میاد صندلی ریاست میگیره وهیچ کاری انجام نمیده.
Iran (Islamic Republic of)
م. م
۱۹:۰۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خیلی ممنون از درج خبر و پیگیری شما...
صدای ما که جایی نمی رسد اگر هم جایی جمع شویم هزار انگ می زنند و بعد به جرم.... مگر اینکه شما حرف دل ما را بزنید البته اگر گوش شنوایی باشد.
Iran (Islamic Republic of)
اکرم رمضانی
۱۸:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
لااقل فوق العاده ویژه معلمان تمام وقت رو افزایش بدهید اونها هم مثل اداری ها پنج روز در هفته کار میکنن ؛چرا اینقدر بین معلما و کادر اداری فرق میزارین ؟حق مدیریت رو پنجاه درصد اضاف کردین لطفا حواستون به فوق العاده ویژه معلمان تمام وقت هم باشه
Singapore
علی سالاری
۱۸:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام ودرود خدا بر عوامل باشگاه خبرنگاران جوان که حرف دل معلمان را در گروه و ... پیگیری نمودند بخدا آنچه نوشتی حرف دل هزاران معلم هست
Germany
گوهری
۱۸:۵۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واقعا متاسفم بذای دولتمون که ما معلمین رو مورد هدف خود قرار دادن وبا ابروی ما بازی میکنند ....من با 25سال سابقه رتبه عالی ...2000هزاتومان اضافه شده ...تو رو خدا دست از سر معلمین بردارین واینقدر لطفتون رو رسانه ای نکنید ...
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۸:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
تشکر می کنم از yjcبخاطر انتشار این مطلب ان شاالله که حق یارتان باشد
Japan
ابراهیم
۱۸:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ممنون از شما که حقایق را بازگو گردید .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۸:۳۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این 50 درصد اومد ولی رتبه بندی را حذف کردن. و این یعنی بی عدالتی و دور زدن قانون
Japan
زهرا
۱۸:۳۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و احترام

ما فرهنگیان خبری ڪه از زبان آقای اللهیار ترڪمن درمورد افزایش حقوق بالای ۱ تا ۲میلیونی فرهنگیان، ڪه در بخش خبری پخش شد را شدیدا تڪذیب میڪنیم.
حڪم فرهنگیان در بسیاری موارد ڪاهش داشته.
لطفاً بررسی کنید و گزارشی درباره این دروغ پخش شده از تلویزیون تهیه کنید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۸:۳۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این معلمین که همیشه تعطیل هستند .اضافه حقوق یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
بخواب بابا لحاف یخ کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
پیاز گران شده لطفا پیگیری کنید کیلویی 15000
United States of America
گیسو
۱۸:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من با ۲۸ سال سابقه و مدرک فوق لیسانس فقط ۳۱ هزارتومان اضافه شده اخه درسته عدالت کجاست
چطور میتونم حکمم رو براتون بفرستم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۸:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آقای ترکمن
تمامی وزارتخانه ها و سازمان ها حقوق کارکنان خود را افزایش می دهند فقط آموزش و پرورش است افزایشی را که نه به باره نه به دار، رسانه ای کرده و به بوق و کرنا می گذارد. این بازی با اعصاب و جایگاه معلم را تمام کنید. از سایر وزارتخانه ها یاد بگیرید. هرکس درحد سنوات و مدرک تحصیلیش حقوق می گیرد.
این یعنی همان رتبه بندی. اینهمه زور زدن لازم نیست. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام بنده معلمم با ۱۷ سال سابقه و مدرک فوق لیسانس و خدمت در مناطق محروم از ابتدا - مبلغ ۱۵۳ هزار تومان بهم اضافه شده کجاست ۱/۵ تا ۲ میلیون. چرا ما نمی بینیم
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۸:۱۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
من دبیرم با رتبه عای وکارشناسی ارشد و25 سال سابقه حکمم 31 هزار تومان افزایش داشته ولی همکارم که تو ادره آموزش و پرورش کار میکنه با مدرک لیسانس و24 سال سابقه 1200000 واقعا انصافه تبعیض بین کارکنان اداری وآموزشی موج میزند حالا بین آموزش و پرورش وارگانهای دیگر بماند
Germany
جاوید مهدوی
۱۸:۱۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با تشکر که حق مطلب رو ادا کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
معلم ها باید نظام صنفی داشته باشند تا بتوانند پیگیر خواسته هایشان باشند
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۱۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با این ظلم در حق معلمان عالی و با سابقه شد با همکاری که ۱۵ سال تفاوت سابقه و دریک مدرسه مشغول خدمت هستیم و او لیسانس من فوق لیسانسم، قبلا من ۵۰۰ هزار بیش از او که رتبه ۳ بود می گرفتم ولی حالا برای او یک میلیون ۲۰۰ افزایش خورده و برای من۱۸۰ تومان، بعد این اتفاق ۷۰۰ تومان بیشتر از من می گیره ، او لیسانس ، رتبه ۳با کمتر از سال سابقه، ولی من ۲۵ سال تجربه، رتبه ۵ با فوق لیسانس،
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۱۸:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
جناب‌ترکمن‌‌‌
فرهنگیان‌‌به‌گردن‌تک‌تک‌ماوفرزندان‌ماحق‌دارند..چرااین‌قشر

شریف‌وزحمتکش‌رابه‌چالش‌‌کشیدید؟تاهرکس‌وناکس‌‌نظربدهدواونا

هم‌‍مجبوربه‌پاسخ‌دادن‌‍بشن.,این‌بساط‌رسانه‌ای‌کردن‌ومضحکه
راجمع‌کنید.کدام‌وزارتخانه‌چنین‌کرده؟کدام؟بسه.بسسسسسه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
شییییییییییییییرررررررررررررررر مادرررررررررررررررت حلالت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام
افزایش 50درصدی حقوق من از 1.5تا2 میلیون 170هزار تومان شده است از شما خبرگزاری محترم خواهش میکنم همانگونه درخبرهای سیما میزان افزایش رااعلام کردید این دفعه از طرف قشری گه مورد ظلم واقع میشوند متاسفانه مسئولین دانسته یاندانسته آنها را بی انگیزه میکنند ازمردم واین مسئولین دلسوز بپرسید آیا 1.5میلیون=170هزار ؟ عدالت چیست؟ دغدغه ولی دانش آموز چیست؟ دغدغه معلم چیست؟ آیا تصمیم گیران حواسشان به این دغدغه ها هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
نمیدونم این معلم ها چرا اینهمه اعتراض میکنند مگه در سال شش ماه بیشتر برای دولت کار میکنند همه از اردیبهشت تا مهر تعطیلند وسط اسفند تا اواخر فروردین تعطیلند پنجشنبه ها هم تعطیلند.....مگه یک کارمند که تمام سال برای دولت کار میکنه و بازدهی آن هم به مراتب از معلم بیشتره قدر میگیره...اگه معلمها خیلی زحمت میکشند چرا اینهمه دانشجوی کم سواد تحویل دانشگاهها و مراکز آموزش عالی میدهند....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
یکیش خودتی که تو کاری که بهت مربوط نیست دخالت و قضاوت بی جا می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام برای همکاران اداری 1 تا 2 میلیون اضافه شد نوش جانشون ولی سوال اینه که برای ما که در خط مقدم آموزشیم چرا اعمال نشد
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۷:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما هم کار تدریس در آزمایشگاههای دانشگاه انجام میدهیم .مثل یه کارمند اداری هفته ای ۴۰ ساعت کارت می زنیم وتمام ایام هفته حتی در تعطیلات بین دو ترم وتابستان هم هر روز می رویم.جالبش آنجاست که رتبه ها را به کارمندان اداری می دهند و حکم ما هم از معلمان هم کمتر است!! حق دارید اگه باور نکنید اما حقیقت دارد.حتی سختی کارمان از کارمند پشت میز همان دانشگاه هم کمتر است!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام اینجاب با28 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس فقط 119 تومن افزایش داشتم 1.5 تا 2 میلیون کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام اینجاب با28 سال سابقه و مدرک فوق لیسانس فقط 119 تومن افزایش داشتم 1.5 تا 2 میلیون کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام... ما رو با این افزایش حقوق کشتن.....

یکی به داد معلما برسه... مستضعفین(ظلم شدگان) معلمان... تمام
Iran (Islamic Republic of)
رحیم ک
۱۷:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشید به همه فرهنگیان عزیز و در صدر ان باشگاه خبرنگاران جوان،بنده هم یه معلم هستم و حق گویی هایتان را تصدیق و تحسین میکنم و از اینکه به این رقم دروغین افزایش ۲ میلیونی که مال منم ۵۳۰ هزاره اعتراض کردین بی نهایت سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
Rh
۱۷:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کاش صدای ما بازنشسته های ۹۸/۷/۱هم یه جایی منعکس میشد اگه آ.پ به معلمان شاغل اجحاف کرد مارو زیر پا له کرد رتبه بندی که سالها ازش حرف زدن ومنتظرش بودیم رو دقیقا زمانی اجرا کرد که حدودا هفتاد هزار نفر از معلمان بازنشسته شدن بما نارو زدن بودجه سنواتی که باید از اول فروردین اجرا میشد در کمال وقاحت از اول مهر اجرا کردند تا شامل حال ما نشه تا حالا هرچی اعتراض کردیم کسی اعتنا هم نکرده نه همسان سازی نه پنجاه درصد نه هیچ بازنشستگی رو زهر کردن برامون از بس حرص خوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
از وای جی سی میخوایم که اینو تو پست اینستاگرامی خود نیز منتشر کند تشکر
Germany
حسین
۱۷:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام نزدیک ۶ سال پیش گفتن رتبه بندی هر روز جلسه ده ها هزار ساعت کارشناسی جلسه دی ماه ۹۸ حکم زدن اسفند ۹۸ لغو کردنفکر کنم میلیارد ها تومان خرج این چیزا شده آخرش هم هیچ حالا می گن می خوان یه چیز دیگه می خوان اضافه کنن فکر کنم اونم ۶ سال طول بکشه دوباره یه دفعه دیگه تکرار
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام وتشکر بابت پیگیری تون.بنده دکتری phdدارم و با بیش از ۲۹ سال سابقه کار.به بنده ۲۱۰۰۰تومان اضافه شده.خواهشا جناب الهیار ترکمن رو دعوت بفرمایین و شفاف سازی کنن.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
برای خودم متاسفم که بین این همه شقل آموزش و پرورش را انتخاب کردم تو این مملکت آموزش وپروش شده بازیچه سیاسیون بی ارزش مسولین وزارت خودشان که فرهنگی نیستند هر کس در ستاد انتخاباتی دولت بوده برای قدردانی از او تو آموزش و پروش بهش مسولیت دادند آن وقت توقع داریم چه اتفاقی بیفتد غیر از این
Iran (Islamic Republic of)
کارمند
۱۹:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
اول شغل رو درست بنویس بعد اعتراض کن، مثلامعملی
Germany
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
آقا معلم شقل نیست . شغل درست است آبرو ریزی نکن.
Germany
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خطاب به کسانی که میگن معلما تعطیلند :

اولا که ما روزانه داریم از طریق فضای مجازی آموزش رو ادامه می دیم.

ثانیا ما در زمان اوج شیوع کرونا و آلودگی هوا و بارش برف کاملا آماده ایم از فرزندان شما پذیرایی کنیم لطفا بفرستیدش مدرسه !

خود اولیا اولین کسانی هستن که اعتراض می کنن که من تو این شرایط بچه م رو مدرسه نمی فرستم. موقع چنین اخباری هم میان میگن معلما تعطیلن.

ثالثا اساتید دانشگاه هم تعطیلاتشون عین معلماس و ساعت تدریسشونم ۱۲ ساعت در هفته هست و بسیاری ز معلما هم دکترا هم دارن.

رابعا هم ساعات کار مفید در ادارات دولتی ایران رو من اینجا نمیگم که مایه آبروریزیو شرمساری هست خودتون در اینترنت یه جست و جویی بکنین !!!
Germany
معلم ايرانى
۰۹:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
خامسا ما براى تعطيلى( به هر علتى) كلاس جبرانى ميذاريم( مجانى) كه برسيم كتابو به وقتش درس بديم و دانش آموزان عقب نمونند( تو كدوم سازمان يا ارگان كارمنداش اين كارو انجام ميدن- يا مجبورن انجام بدن) ؟!
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۷:۰۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من مدیر یک مدرسه هستم و به قول شما الان تعطیلم یک هفته س به اتفاق دبیران مدرسه محتوای الکترونیکی آموزشی در قالب های مختلف تولید می کنیم ودر اختیاردانش آموزان قرار می دهیم و سوالات واشکالاتشون رو رفع میکنیم تا از درسشون عقب نمانند و خیلی بی انصافیه که بعضی از مردم اینطور فکر میکنند .البته خدا ببینه ما را کفایت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۶:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مگه معلما کار هم می کنند که حقوقم بگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
به تو ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما نظر دادیم گفتیم کارمند کجاییم وحقوق ما از فرهنگیان هم کمتره
نظرما را به نمایش نگذاشتین
اصلاح می کنم
کارمند اداره پر زحمت اسمش را نیار(مسکن،سیل وزلزله و...)هستیم
لطفا حقوق ما خم دریابید
جوابگوی هزینه ها نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
معلم روستا
۱۶:۵۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من آموزگار کلاس های چند پایه در روستا با مدرک دکتری تخصصی از وزارت علوم هستم به قرآن قسم حکم من 502هزار تومان در رتبه بندی و در اسفندطبق بخش نامه 50 درصد 309 هزار تومان افزایش یافته است. به خدا روزانه باید برای رسیدن به محل کارم حدود90 کیلومتر رفته آمد کنم.
همکار هم مدرک من در وزارت علوم بالای 12 میلیون بدون احتساب گرنت ها حقوق می گیرد. اگر لازم هست حکم خود را هم بفرستم.
با این شرایط نمی توان کار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۶:۵۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خواهشمندا است حق شغل حرفه ایی معلمان دوباره اعمال شود خدا وکیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این تدریسی که در شبکه آموزش پخش میشه رو دیدید اینا هنوز به قول معروف از بهترین معلما هستند اونقدر جلوی دوربین استرس دارند که انگار عمل قلب باز انجام میدند ببین کلاسدارشون چه جوره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تو که خیلی ادعا داری بیا تدریس کن تا ما ببینیم چی تو چنته داری ،
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۶:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خدا را شکر بالاخره کسی پیدا شد که از میان درغ هایی که راجع معلمان می گوید، حقیقت را مستند کشف کند، یادمون باشه چیزی که شنیدیم اول تحقیق و بررسی کنیم بعد رسانه ای کنیم. ممنون از عوامل باشگاه خبرنگاران جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ممنون که حقایق و گفتید
United States of America
قاسمی
۱۶:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام و تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان بنده حاضرم حکم قبل از رتبه بندی و حکم بعد ار رتبه بندی و به اصطلاح افزایش۵۰ دصد را برای شما ارسال کنم تا در مقابل خود آقای اللهیار ترکمن قضاوت کنید
بنده۲۲سال سابقه دارم
کجا ۱/۵ تا ۲ میلیون اضافه شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بنده با 18 سال سابقه 400 به حقوقم اضافه شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
معلم با 26 سال سابقه رسمی ومدرک فوق لیسانس تازه حکمش شده .چهار میلیون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام .لطفا بیایید احکام فرهنگیان را ببنید وبعدافزایش آن را خودتون تشخیص بدید .اگر معلها نبودن الان دکتر وپرستارها هم نبودن.پس باید همیشه منصف باشیم .ضمنا برای فرهنگیان عزیز یا پنجاه درصد را همانند کارمندان اداری دیگر به طور کامل اعمال کنید که یک میلیون وپانصد برود روی احکامشان نه فقط ده یا حداکثر بیست درصد ویا رتبه بندی را هم به طور جداگانه در احکامشان لحاظ کنید .چیزی که تا چند ماه پیش روی ان مانور می دادید وبعد در اسفند ماه به بهانه افزایش پنجاه درصدی حقوق کارمندان یکدفعه قطع شد .باتشکر جمعی از فرهنگیان مظلوم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
متاسفانه در این کشور فقطو فقط به فکر معلمان هستند سالی چند ماه که تعطیلی است و وضع حقوقشان هم خوب است پس دیگر کارمندان چی بقیه مردم که هیچ در امدب ندارند ایا انها ادم نیستند فقط معلمان ادم هستند پس بازنشستگان چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
معلم فقط و فقط همون 2.5 میلیون است میانگیینش. این با ماشین خودش به روستا های دور دست میره . نه سرویس داره نه حق ایاب و ذهاب و نه پاداش .و هیچی. اگ/ه هم تعطیلات زیاده بخاطر آلودگی و بیماری تقصیر معلما چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
دوست عزیز درسته الان ماتعطیل هستیم ولی تقریبا ۸ساعت باتمامی دانش آموزا درارتباط هستیم و سعی می کنیم باتصویر و پیامهای صوتی آموزش رو ادامه بدیم . اینطور نیست اگه روزی تعطیل باشه ما درگیر نباشیم
Germany
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
تو آلمان و
زاپن وهمین ترکیه بالاترین حقوق مال معلم هاست همه فهمیدند باید فرهنگ را قوی کرد تا پیشرفت کنند جز ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
جنابعالی که از جایی خبر نداری بهتره اظهار نظر نکنی ، یه کم اطلاعات خودت رو از شغل معلمی و مشکلاتش ببر بالا تا دیگه با بی انصافی حرف نزنی، وقتی برا یه افزایش جزئی در سال چند بار تو بوق و کرنا می کنند نتیجش میشه اظهار نظر افراد ساده لوحی مثل شما . فکر کنم شما وقتی صحنه آهسته گل رو تو فوتبال چند بار میبینی به تعداد گل ها اضافه میکنی!!!!!!!!!!!!
Germany
اقبال
۱۶:۱۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
من معلمی با ۲۲سال سابقه هستم سالهای قبل وقتی حقوق ما پایین بود درصدی به همه اضافه میشد اعتراضی نداشتیم اما الان که سابقه ما بالا رفته از ما کم میکنند و به تازه کارها میدهند
میگویند حقوقشان پایین است
گناه ما چیست تورم بالاست!
تقریبا اغلب همدوره های من بچه دانشگاهی دارند یا پدر ومادر مریض دارند
بخدا ظلم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بازنشسته اول مهر فرهنگی را هیچی اضافه نکردند تبعیض همه جا هست
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
خیلی هم زیاده چه خبره چهار پنج میلیون با کلی تعطیلات ... کارگرا رو دریابید با دو میلیون حقوق و بدون تعطیلات... خدایا تو شاهدی قشر مستضعف هیچ فریاد رسی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما فرهنگیان خواهان افزایش ۵۰ درصد فصل دهم بدون حذف رتبه بندی هستیم.
United States of America
علی‌اکبری
۱۵:۴۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
اینها نه تنها حقوق ما را خیلی ناچیز افزایش دادند بلکه سرمایه خود ما را هم در صندوق ذخیره فرهنگیان حیف ومیل کردند ودر آخر کسی هم پاسخگو نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
این کاملا صحیح هستش
هیچ کس هم بابت این مسائل پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بازم خوبه جامعه فرهنگی با کار کمتر همه بی مهری هارو جبران میکنه
جامعه کارگری کار و بازخواست فراوان و حقوق کم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
واسه معلم پول نیس
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۱۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
عوضش برا فوتبالیست تا بخای پول هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
پس یه کارگر باید چی بگه با پایه ۱میلیون وپانصد هزارتومن .با سه فرزندواجاره خونه
Iran (Islamic Republic of)
بی جام
۱۷:۱۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
برادر من چرا هروقت درباره معلمها صحبت میشه شما سریع موضع میگیرید،ما داریم درباره رسمیهای دولت صحبت میکنیم که معلمها انگار نه انگار که از بدنه دولت هستند و نسبت به بقیه کارکنان دولت اضافی هستند،و همیشه مشکل معیشتی داشتند و دارند،توی رسانه ها اسمی از بقیه نیست ،در صورتی که همه امکانات دولتی مال اونهاست.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل زاده
۱۸:۰۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
هموطن عزیز به کارگر هم باید برسندمنتهی این احکامی که می بینی با 27 سال سابقه کار ومدرک لیسانس می باشد فکر نکن کارمندانی که سابقه کم دارند حقوقشان بیشتر از 1700000است واز طرفی ناسلامتی این افراد در رشته تخصصی خود کار میکنند وهمانطور که می دانیم در هرکاری حقوق یک فرد متخصص با یکفرد ساده وغیر متخصص تفاوت دارد در میان کارگران همکارگران متخصص با کارگر عادی تفاوت زیادی دارد دانش آموز من با مدرک دیپلم با یک سال سابقه کار در مجتمع فولاد مبارکه از من که نزدیک به بازنشستگی هستم بیشتر حقوق ومزایا دارد !!!!!!اما چه می شود کرد؟معنای تبعیض همین است !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
بابا یه معلم سالها زحمت کشیده درس خونده مدرک گرفته شما با چی مقایسه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
در ضمن کارگران فریاد رسی هم ندارند معلما در سال شش ماه تعطیلات دارند ولی کارگرا حتی جمعه ها هم اضاف کار اجباری میروند... حتی زن و بچشون هم به زور میبینند اگه به معلم چهار میلیون میدن به کارگر باید ده میلیون بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
یک کارگر اسمشه که پایه حقوقش 1517 هست با اپشنهای دیگر حقوقش به دونیم میرسد بدون اضافه کار و عیدیش هم سه برابر معلمه و تازه معلم باید کلی درس بخوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کارگران عزیز و زحمتکش هم قشری هستند که به اونها بیشتر از معلمها ظلم شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
آخه بین کسی که درس خوانده و کار علمی می کنی با کسی که کارگری می کند نباید اختلاف باشه بعد هم ما دوست داریم به شما هم توجه شود حسودی هم نمی کنیم سطح رفاه همه بالا باشد دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۲۲:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
کارگران عزیز نیز باید به حق وحقوق خود برسند واین منافاتی با خواسته برحق معلمان ندارد .
Germany
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
کارگر هم سندیکا داره نماینده تو مجلس داره بره دنبالش .....تازه مدرک فرهنگیان بالاست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به معلم ها همیشه داره ظلم میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حرف شما قبول ولی اون کارگری که کار میکنه و شرمنده زن وبچه ش اون چی بگه زمستون توسرما تابستون تو گرما نه بیمه ی نه پس اندازی نه آینده ی نه حامی دولتی
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۵۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
من کارمند بانکم سه میلیون حقوق میگیرم تعطیلات هم ندارم مث معلما ما صدامون به کی برسونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۰۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به هیچ عنوان ظلم نمیشه بلکه معلم ها ظالم هستن به بهانه های مختلف از درس دادن طفره می رن و بچه هارو به کلاس های خصوصی تشویق می کنن همش تعطیلی همش بنگاه داری املاک دلالی حقوقشون به نسبت ساعت کاریشون و استرس کمشون خیلی هم خوبه نه شیفت شب دارن نه استرسی اینقدر وقت اضافه دارن که چندین شغله هستن
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۱۵:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شما که حقایق را گفتید
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۱۵:۲۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
درود بر شما که حقایق را گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام من نیز فرهنگیم و ممنون از وای جی سی که حرف دل معلمان را زد .مسئولان آموزش و پرورش دست پیش میکشند که پس نیفتن و متاسفانه من با 12 سال سابقه افزایش حقوق رتبه بندی و افزایش 50درصد فقط 400 رفته رو حکمم.
حکما در بالا قابل مشاهده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
مشترکین صندوق های دیگر هم دچارتبعیضات زیادی هستند . هرساله یک قانون ویک بخشنامه آمده و وضعیت حقوق ها آشفته و پریشان است و هر بخشنامه و قانونی به نفع

چند نفر از نزدیکان مسئولین صادر شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
با سلام منم بایست سال سابقه پنجاه تومن اصافه شده متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
ما برای اثبات دروغ پردازی آقای ترکمن حاضریم حکم خود را برای شما بفرستیم تا قضاوت کنید
۱۲
آخرین اخبار