رئیس اداره تعزیزات حکومتی تربت جام به همراه بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی از نانوایی‌های سطح شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا وحیدی مزینانی رئیس اداره تعزیرات حکومتی در حاشیه بازدید از نانوایی‌های سطح شهرستان گفت: به روال هر ساله و نزدیکی سال نو بازرسی‌هایی از صنوف مختلف با حضور بازرسان دانشکده علوم پزشکی و اداره صمت به صورت مداوم انجام می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی به ویژه کرونا که بهداشت عمومی مردم در خطر است، برنامه‌ها و بازرسی‌های ویژه‌ای از صنوف خاص داریم.

رئیس تعزیرات حکومتی تربت جام گفت: نانوایی‌ها یکی از محل‌هایی است که احتمال انتقال ویروس وجود دارد و مستقیم با سلامت مردم سرو کار دارد و باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شود، به همین منظور بازرسین ویژه‌ای برای نظارت بر این موضوع گذاشتیم و هر روزه صبح و بعدازظهر با حضور بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی این نظارت‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود و نکات لازم یادآوری می شود و با تخلف‌های احتمالی به صورت شدید برخورد می‌شود.
 
وحیدی افزود: طی بازرسی‌های انجام شده نانوایی‌های تربت جام اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند و مورد خاصی نداریم.

او خطاب به مردم تربت جام، تصریح کرد: نگران نباشید و نظارت‌ها به صورت مرتب انجام می‌شود و اگر همشهریان گرامی تخلفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره تلفن ۵۲۵۲۳۲۶۶ تخلف‌های احتمالی را به ما گزارش دهند یا با شماره ۱۹۰ موارد بهداشتی را به دانشکده علوم پزشکی اعلام کرده و مطمن باشند شکایت آن‌ها در اسرع وقت رسیدگی و با افراد خاطی و متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.