حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مردم را علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی برای مقابله با شیوع کرونا، به قرائت دعای هفتم صحیفه‌ی سجادیه توصیه کردند.

رهبرانقلاب: اهمیت صحیفه سجادیه در ردیف قران و نهج البلاغه است

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش و در  روز ملی درختکاری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طبق روال هرساله‌ی‌شان در محوطه حیاط دفتر رهبری به کاشت نهال پرداختند. 

به تازگی بخش فقه و معارف پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ،  نکاتی از بیانات رهبر معظم انقلاب را  درباره آشنایی با صحیفه سجادیه در قالب یک اطلاع‌‌نگاشت منتشر کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در توصیه‌ای همگان را به توسل و توجه به پروردگار فراخواندند و فرموند: البته این بلا آنچنان بزرگ نیست و بزرگ‌تر از آن نیز وجود داشته است، اما بنده به دعای برخاسته از دل پاک و صاف جوانان و افراد پرهیزگار برای دفع بلا‌های بزرگ بسیار امیدوارم، چرا که توسل به درگاه خداوند و طلب شفاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه بزرگوار می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.دعای هفتم صحیفه سجادیه دعای بسیار خوب و خوش‌مضمونی است که می‌توان با این الفاظ زیبا و با توجه به معانی آن با پروردگار سخن گفت.

در ادامه می توانید اطلاع نگاشت انس با صحیفه سجادیه را مشاهده کنید:

رهبرانقلاب: اهمیت صحیفه سجادیه در ردیف قران و نهج البلاغه است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار