مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران از پرداخت ۱۶ میلیارد ریال زکات توسط شهروندان کامیارانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا خوشبخت، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران امروز در نشست خبری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: این میزان زکات جمع آوری شده شامل زکات فطریه، مال التجاره، کفاره و زکات غلات است و صرف پروژه‌های عمرانی عام المنفعه می‌شود.

او با بیان اینکه هم اکنون در این شهرستان چهار هزار و ۶۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۲ هزار و ۳۰۰ مورد آن زن سرپرست خانوارند، افزود: علاوه بر آن ۴۱۵ نفر یتیم و کودک نیازمند تحت پوشش نیز تحت حمایت‌های این نهاد قرار دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کامیاران اضافه کرد: در سال جاری این کمیته از محل کمک‌های مردمی و هزینه ساخت، خرید و تعمیر مسکن در شهر و روستا را برای ۶۰ خانواده پرداخت کرده است.

خوشبخت یادآور شد: همچنین این نهاد در سال جاری ۹۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال را به مددجویان این شهرستان پرداخت کرده و علاوه بر آن ۲۷ مددجوی تحت پوشش را قالب طرح کار فرمایی بکارگیری کرده است.

او همچنین خواستار حمایت اصحاب رسانه برای تبلیغ برگزاری الکترونیک جشن نیکوکاری شد و گفت: روش‌های مشارکت درجشن نیکوکاری در این شهرستان امسال به منظور پیشگیری از ابتلا بیماری کرونا تنها به صورت واریز به به حساب ۰۱۱۱۲۶۲۱۰۳۰۰۱ نزد بانک ملی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.