مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید مطالبه گری سلامت اداری اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ عباس حسینی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام حسن عسکری (ع) اداره‌کل استاندار گیلان در رشت با بیان این که یکی از ماموریت‌های سپاه و بسیج عمق بخشی داخلی می‌باشد گفت: فرماندهان پایگاه‌های بسیج می‌توانند در این مأموریت نقش مهمی را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه عمق بخشی داخلی باید ما را به تشکیل دولت و جامعه اسلامی برساند افزود: بنا به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نظام اسلامی تشکیل دادیم، اما هنوز دولت اسلامی و جامعه اسلامی شکل نگرفته است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج یکی از مجموعه‌هایی است که می‌تواند این مطالبه مقام معظم رهبری را اجرایی کند گفت: بسیج باید به این بیانات مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده و به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

حسینی با اشاره به انتظارات سازمان بسیج کارمندان از فرماندهان پایگاه ها، مدیران کل، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید مطالبه گری سلامت اداری اجرایی شود و به برگزاری میز خدمت جهادی در مناطق محروم و در نهادینه کردن فرهنگ تکریم ارباب رجوع و خدمت بی منت به مردم کمک شود.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان افزود: باید از نیرو‌های انقلابی، ارزشی و جهادی در ادارات حمایت جدی شود، فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات استان ترویج و شورای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات تشکیل شود.

وی با بیان اینکه باید در خصوص رفع موانع تولید و اشتغال برای جوانان مطالبه گری شود تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی باید تقویت شده و از خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرکشی و برای اعزام کاروان‌های راهیان نور به صورت خانوادگی برنامه ریزی شود.


مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: مقام معظم رهبری چند شاخص را برای دولت اسلامی معرفی کردند که یکی از این شاخص‌ها خدمت به مردم است که سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان شاخص خدمت به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده و با توکل به خدا و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارمندان می‌خواهد به این شاخص مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل و جمعی از معاونان و مدیران اداره‌کل استاندار گیلان برگزار شد از تلاش‌های فرشید عباسی در طول تصدی مسئولیت فرماندهی پایگاه تقدیر و حجت‌الله طالائی به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بسیج کارمندان ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.