در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از پست‌های منتشر شده توسط هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده کنید.

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

نیما شعبان نژاد کمدین و بازیگر با انتشار تصویر جالبی در صفحه اینستاگرامش نوشت:
"تشکر ویژه از تمام پرستارانی که صبح و شب برای کرونا تلاش میکنند و ممنون بابت این طراحی زشت از من"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛


لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"ردای پاک سفید

خیلی زود دانشگاهش در سمنان تمام شد؛ هر چند برای پدر و مادر و خواهرش، رفتن به شهری دیگر برای تحصیل در دانشگاه سخت بود، اما با افتخار دانشگاهش را تمام کرد. ما هم یکی دو باری برای تفریح و دیدنش، رفتیم.. ایام دانشگاه که تمام شد برگشت و روال عادی زندگی را ادامه داد، بیمارستانی که واسه طرح رفته بود منطقه محروم بود در خراسان رضوی، شهر جغتای، و اینکه داوطلب منطقه محروم بود، چون نذر داشت یک مدت منطقه محروم کار کند.. برای تهران زیاد داوطلب نبود، اما منتظر بود تا در یکی از بیمارستان‌های منطقه محروم پذیرفته شود، تا بتواند دوره طرح پزشکی خود را بگذراند. بالاخره شد آنچه باید می‌شد.

بعد از طرح در منطقه محروم حاشیه کرج مشغول به کار شد. از اینکه یک سفیدپوش به دوستانم اضافه شده بود، خیلی خوشحال بودم. کلی در این مدت مزاحمش میشدیم هر زمان نسخه برای آزمایشات و چکاپ میخواستیم برایمان مینوشت پزشک خانوادگی شده بود سوال بارانش میکردیم و او با صبر و حوصله جوابگو بود بسیار دلسوز و دوست داشتنی است.
این چرخه برای ما و او ادامه داشت تا خبر‌های شیوع ویروس کرونا، در ایران منتشر شد و آن‌ها باید در خط مقدم درمان مردم قرار می‌گرفتند. تردیدی عجیب بین خانواده اش وجود داشت. مادرش – که کاملا احساسات مادرانه داشت – دلش می‌لرزید برای اینکه فرزندش در این خط قرار بگیرد. خطر این ویروس از یک طرف و حس مادرانه‌ای که داشت از سوی دیگر اجازه نمی‌داد، دکتر ما قدم از قدم بردارد، ولی او تردیدی برای رفتن نداشت برخلاف نگرانی خانواده نظرش این بود که قسم خورده است و باید پای قسمش بماند.
دوباره لباس سفیدش را پوشید و رفت بیمارستان، و حالا مدتی است که دارد دوشادوش پزشکان و پرستاران دیگر، می‌جنگند تا پیروز شوند، تا ما پیروز شویم. او مثل همیشه افتخاری برای ما شده؛ دکتر‌ها و پرستاران این روز‌ها عجیب دوست‌داشتنی‌تر شده‌اند. تنها کاری که می‌توانیم برای قدردانی از آن‌ها کنیم، دعا برای سلامتی‌شان است. خدا (حافظٍ) همه شما‌ها"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛
بهنوش طباطبایی بازیگرسینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرامش نوشت:

"او پرستارى بود که به همه ى تلخی‌ها و بدی‌ها
لبخند مى زد و با لبخند رویا‌ها رو به واقعیت تبدیل مى کرد.
پرستارى کنیم از رویاهامون ... لبخند کارش همینه"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛

داریوش فرضیایی مجری مشهور کودک با انتشار ویدئویی در صغحه شخصی اش نوشت:
"همه یک جوری جدا شده ایم و خودمان را عقب کشیدایم تا نه مبتلا شویم نه مبتلا کنیم همه ترسیدیم، ولی.
زیبا‌ترین قسمت این ماجرا فردای آن روزیست که این بحران تمام می‌شود.
وقتی که آزادی آدم‌هایی را که دوست داری در آغوش بگیری. ببوسی و برایشان بمیری.
روزی که راحت دست دراز می‌کنی و به گرمی دست آن‌هایی را که محترمند می‌فشاری.
راست می‌گویند. تا چیزی را از دست ندهی قدرش را نمی‌دانی
اینکه امسال نوروز جایی نمی‌توانی بروی حتما برایت از حالا سخت هست، ولی یادمان باشد نوروز قبل حتی دلمان نمی‌خواست برای دید و بازدید جایی برویم و به اکراه رفتیم و آمدند.
همین ته مانده ارتباط سنتی را هم از ما بگیرند می‌شود همان دنیای بی مفهمومی که نه به دردمان می‌خورد نه لذت بودن دارد.
گاهی ترسیدن از تمام شدن همین ارتباط‌ها تازه بیادمان می‌آورد چه کسانی را خیلی دوست داریم، ولی برایمان عادی شده اند ... کرونا با تمام بدی هایش یادمان داد قدر خیلی چیز‌ها را باید دانست. مثل همین دست دادن که حالا ترک کردند برایمان خیلی خیلی سخت شده است.
روزی که کرونا رفت خواهم آمد و تو را محکم تراز قبل در آغوش خواهم گرفت فقط خدا کند کسی کم نشده باشد تا حسرت در آغوش کشیدنش به دلمان بماند.

لطفا سالم بمانید نه برای خودتان برای تمام کسانی که سالم می‌مانند تا در آغوشتان بکشند

فردا بهار می‌رسد"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:
"سینمایی شهر گربه‌ها گربه خواننده بامزه س، نه؟ اسم من تو فیلم گربه نازی بود، یه گربه لوس و ننر 
خودم دوسش داشتم، امیدوارم شمام دوسش داشته باشین"
راستی انرژی مثبت یادتون نره، هم برای خودتون هم دیگران ... از ته دل برای خودتون و همه، سلامتی و حال خوب و شادی رو از خداوند طلب کنید"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی اش نوشت:

"تو این روزا کلی کتاب نخونده هست که باید بخونیم، کلی فیلم ندیده هست که باید ببینیم و کلی برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافمون، از وقتمون بهترین استفاده رو بکنیم
حتماً کتاب‌های انگیزشی خوبی که خوندید رو در کامنت‌ها بنویسید"

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ اسفند؛

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
به بیان کارشناس مذهبی باشگاه خبرنگاران جوان اینکه در تقدیر هرفردمعلوم است که مرگ او درکجا وچگونه برسد .بنابراین ترس از مرگ با کرونا بیهوده است .گرچه برای حفظ سلامتی باید جدی ونگران باشیم .
اما جدیدا درشهرخودم که قدم میزنم هوای شهر را تمیر تر ازهمیشه میبینم .وتمیزتر ازان فضای معنوی شهرم شده .تاچند هفته قبل در هرگوشه وکنار ودر خیابانها گاهی صحنه هایی ازارتباطهای نادرست میدیم که اعصاب وروانم را میازرد .حداقل ازکرونا متشکرم که ازاین روابط ناسالم وغیراخلاقی وحرام درسطح شهر جلوگیری کرده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
چه گربه ای
آخرین اخبار