رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: کمپین «هر خانه، یک مدرسه» در فضای مجازی راه اندازی شده است.

راه اندازی کمپین هرخانه، یک مدرسهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، طوماری رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت تداوم فرایند یادگیری و آموزش دانش آموزان، کمپین «هر خانه، یک مدرسه» در فضای مجازی راه اندازی شده تا دانش آموزان استان با استفاده از برنامه‌های شبکه آموزش سیما و برنامه‌های شبکه‌های مجازی برنامه‌های آموزشی خود را پیگیر باشند.

اوبا اشاره به ظرفیت فضای مجازی در استمرار فرایند یادگیری دانش آموزان افزود: آموزش تعطیل بردار نیست و ما معتقدیم اگر مدرسه هم تعطیل شود، آموزش تعطیل پذیر نیست و آموزش جریانی مداوم است که وابسته به زمان و مکان خاصی نیست.

طوماری فعالیت‌های خودجوش معلمان استان زنجان در پیگیری امر آموزش در فضای مجازی را یک ظرفیت عظیم و اثرگذار خواند که می‌تواند در تداوم فرایند تحصیل دانش آموزان تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان بر ضرورت استفاده کامل از ظرفیت‌های شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی تاکید کرد و افزود: ما نباید آموزش را منحصر به مدرسه و چند روز هفته کنیم بلکه با جریان سازی رسانه‌ای باید امر آموزش را در دسترس ترین منبع برای همه تبدیل کنیم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.