مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۱۴ اسفند ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفند ۹۸) را در این بسته خبری بخوانید.

مرگ دلخراش مرد ۳۹ ساله هنگام کار

 کارگر ۳۹ ساله‌ای هنگام نصب دستگاه جرثقیل در دشتستان جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت در تلمبه خانه ایستگاه پمپاژ شرکت آبرسانی بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مردی ۳۹ ساله هنگام نصب جرثقیل سقفی سوله، بین ریل جرثقیل و تابلو برق گیر کرده و به علت جراحات وارده از ناحیه سینه و شکم جانش را از دست داده است.

او بیان کرد: جسد با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

توقیف ۷ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق در دیلم

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف هفت دستگاه خودرو سواری حامل  انواع کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ رضا اسماعیلی گفت: در اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان و جلوگیری از ورود کالای قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید موسوی در یکی از جاده‌های فرعی محل تردد خودرو‌های تندرو حامل کالای قاچاق (شوتی)، هفت دستگاه خودروی شوتی را متوقف کردند.

او بیان کرد: پس از بازرسی پلیس از این خودرو‌ها انواع کالای قاچاق شامل ۶۷ طاقه پارچه، و چهار دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

فرمانده انتظامی دیلم با اشاره به دستگیری هفت متهم در این زمینه گفت: ارزش کالا‌های کشف شده سه میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

  واژگونی  ۲۰۶ یک مصدوم برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ اس دی در جاده برازجان-شیراز باعث مصدومیت یک نفر شد.

غلامرضا حاجیانی افزود: ساعت ۱۱ امروز در کیلومتر ۳۳ جاده برازجان به شیراز در دو کیلومتری پایگاه امداد و نجات بین جاده‌ای دریاقلی (یادمان شهید کرامت الله امیری) یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ اس دی به علت سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، واژگون شد.

او بیان کرد: نیروهای هلال احمر  تنها مصدوم این حادثه را که یک زن بود، از خودرو بیرون آوردند و او به مرکز درمانی بیمارستان شهید گنجی برازجان انتقال داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.