مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۸) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث  سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق مسلح خودرو در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق مسلح خودرو کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو زانتیا در برازجان و مجروح شدن مالک خودرو، ماموران پاسگاه انتظامی چهار روستایی در جاده برازجان-گناوه خودرو سرقتی را دیدند و پس از تعقیب و گریز، سارق را دستگیر کردند.

او بیان کرد: پس از دستگیری متهم و بازرسی انجام گرفته از خودرو، یک قبضه سلاح کمری به همراه ۱۷ تیر جنگی کشف شد، و متهم گفت صاحب خودروی زانتیا را با اسلحه مجروح و خودرو را از شهر برازجان سرقت کرده است.

غرق شدن زن ۴۸ ساله در آبگرم میراحمد اهرم

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از غرق شدن یک زن ۴۸ ساله در آبگرم میراحمد شهر اَهرَم خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه غرق شدگی در چشمه آبگرم میراحمد، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: طبق اظهارات فرد حاضر در صحنه، زنی که در حال شنا کردن در چشمه آب گرم بود به دلیل وارد نبودن به فن شنا غرق شد و به رغم حضور نیرو‌های نجات غریق و تلاش برای نجات او، جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی تنگستان بیان کرد: شهروندان و مسافران با رعایت نکات ایمنی و هشدار‌های پلیسی از شنا کردن در مناطق ممنوعه، خودداری کنند تا دچار سانحه نشوند.

کشف نوشت افزار و پارچه قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از دو دستگاه کامیون بیش از ۱۳ میلیارد ریال نوشت افزار و پارچه قاچاق کشف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی ادامه داد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در جاده خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه کامیون فوتون که حامل بار بادمجان بودند، مشکوک شدند.

او ادامه داد: با توقیف خودروها، رانندگان با ارائه مدارک بار خود قصد داشتند ماموران را فریب دهند، اما ماموران از قصد رانندگان مطلع شدند و در بازرسی از خودرو‌ها ۲۰۵ هزار و ۵۶ عدد ماژیک، ۳۱۳ طاقه پارچه و ۵ هزار و ۱۶۰ عدد جاکارتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری دو متهم بیان کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال عنوان کرده‌اند.

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت:  سارق حرفه‌ای خودرو و قطعات یدکی خودرو با اعتراف به سه فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو‌های وانت پیکان مدل پایین و قطعات یدکی خودرو، در یک ماه گذشته در شهرستان بوشهر به یک شیوه و شگرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

او بیان کرد: در بازدید صورت گرفته از صحنه‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته موجود در محل ارتکاب جرم، سارق شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی به سه فقره سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو اعتراف کرد.

دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، موفق شدند ۶ خرده فروش مواد مخدر را در این شهر دستگیر کنند.

سرهنگ رهام رضایی افزود: ماموران از مخفیگاه متهمان دستگیر شده مقدار ۳۵۳ گرم انواع مواد مخدر (هروئین، شیشه و گراس) کشف کردند.

او از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.