مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان از تولید ماده ضدعفونی کننده سطوح در اداره آب و فاضلاب شهر چمران خبر داد.

حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: پرسنل تلاشگر اداره آبفا شهر شهید چمران با اتکاء به توان داخلی خود وبا همکاری شرکت بکو موفق شدند با تولید ماده ضدعفونی سطوح مولتی اکسیدان با غلظت ۸ هزار، بخش مهمی از نیاز شهر چمران برای ضدعفونی کردن ادارات، معابر و اماکن عمومی تامین کنند.

او با محکوم نمودن اقدام سودجویان و احتکار کنندگان در بالا بردن قیمت اقلام و مواد ضروری بهداشتی شهروندان و به تبع آن آسیب رساندن به سلامت عمومی، از توزیع رایگان روزانه یکهزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح برای پیشگیری از ویروس کرونا بین ادارات و اماکن عمومی خبر داد .

حقیقی پور بیان داشت: تلاش می‌کنیم به منظور حفاظت از سلامتی شهروندان عزیز خوزستانی این حرکت جهادی در شرکت آبفا خوزستان تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا توسعه یابد.

 علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ثبت ۸ مورد جدید ابتلا در استان خوزستان به کرونا ویروس گفت: ابتلا به این بیماری روند صعودی دارد و از زمان آغاز این اپیدمی تاکنون ۵۰ مورد ابتلای قطعی در استان به ثبت رسیده است.

او افزود: از تعداد موارد جدید، ۳ نفر در اهواز، ۳ نفرمسجد سلیمان و در شهرستان‌های آبادان و ماهشهر هر کدام یک مورد به ثبت رسیده است که طی این ۲۴ ساعت ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.