بازیکن تیم فوتبال لیورپول معتقد است نتایج ضعیف لیورپول هیچ دلیلی ندارد و اشتباهی در کار این تیم صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با وجود این که تیم فوتبال لیورپول پس از تعطیلات زمستانی نتوانسته روند خوبی که در نیم فصل اول داشت را ادامه دهد و قرمز‌ها از ۴ بازی گذشته متحمل ۳ شکست شدند، آدام لالانا بازیکن این تیم معتقد است که هیچ اشتباهی در این تیم صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید: چلسی ۲ - لیورپول ۰/ ویروس شکست گریبان تیم کلوپ را گرفت


صدرنشین پرمیر لیگ انگلستان هفته گذشته برابر واتفورد میزبان قعر جدولی اش متحمل شکست سنگین ۳ بر صفر شد و شب گذشته هم با ۲ گل بازی را به چلسی واگذار کرد تا از جام حذفی انگلیس کنار برود. با این وجود آدام لالانا معتقد است هیچ دلیل برای رکود تیمش وجود ندارد و درباره نتایج ضعیف لیورول در بازی‌های اخیر اظهار داشت: هیچ اشتباهی صورت نگرفته، شما ممکن است همیشه در بازی‌ها بازنده باشید. نکته مهم این است که در کنار یکدیگر بمانیم و مانند ۴، ۵ سال گذشته که کلوپ به اینجا آمد و پس از شکست‌ها واکنش خوبی داشتیم، با این باخت کنار بیاییم  و واکنش مناسبی به آن نشان دهیم.  

لالانا در ادامه گفت: در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. از این که نتوانستیم گل بزنیم واقعا ناراحت هستم.


بیشتر بخوانید: واکنش کلوپ به از دست رفتن قهرمانی لیورپول به دلیل شیوع ویروس کرونا


بازیکن لیورپول افزود: نیمه دوم را بهتر شروع کردیم. توقف گاه و بی گاه باعث شد، بازی ریتمش را از دست بدهد. پس از آن چند اشتباه داشتیم و طبیعی است وقتی برابر تیمی مانند چلسی که روی ضد حملات قوی است، مرتکب اشتباه می‌شوید، آن‌ها به خوبی از ضد حملات استفاده می‌کنند. به چلسی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار