استاندار زنجان گفت: امروز ۶۰ هزار ماسک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی استان زنجان توزیع می شود.

توزیع ۶۰ هزار ماسک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان با بیان اینکه قبل از شیوع بیماری کرونا واحدی برای تولید ماسک در استان وجود نداشت گفت:  اما در حال حاضر به همت واحد‌های تولیدی  روزانه ۵۰ هزار ماسک یکبارمصرف در استان تولید می‌شود.

او اظهار داشت: طی دو روز اخیر  ۲۰۰ هزار ماسک از طریق اتحادیه داروخانه‌ها در استان زنجان توزیع شد و امروز نیز ۶۰ هزار ماسک در مراکز بهداشتی و درمانی روستایی توزیع  خواهد شد.

حقیقی خاطرنشان کرد:واحد تولیدی پاک‌سمن نیز قصد تولید ماسک‌های دولایه قابل شست و شو برای استفاده در بیمارستان‌ها  را دارد که در صورت تایید نمونه تولید شده ،  این ماسک ها به  چرخه تولید وارد می شوند.

استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در خصوص تولید اقلام بهداشتی  و ضد عفونی کننده در استان نداریم گفت: تلاش مسؤولان به حداقل رسیدن آسیب‌ها و مشکلات است و مردم نیز باید در کنار مسؤولان برای حفظ سلامتی تمام جامعه، نکات اعلام شده از سوی بهداشت و درمان را رعایت کنند.
 
او از مردم  خواست: ضمن اجرا و رعایت موارد و دستورالعمل‌های بهداشتی از مسافرت در این ایام پرهیز کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قدرت بیگدلی
۲۲:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
با سلام بنده دارای فروشگاه شوینده بهداشتی در شهر زرین رود می باشم ولی هیچ یک از وسایل ضد عفونی و ماسک پیدا نمیشود تا بین مردم پخش کنیم لطفا ما را راهنمایی بفرمایید تا بتوانیم وسایل ضد عفونی و ماسک تهیه کرده و بین مردم پخش کنیم