بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران گفت: به نظرم ایده خوبی بود که لیگ برتر بسکتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شود.

مایک رستم پور بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برد‌های اخیر تیم ملی در پنجره اول کاپ بسکتبال آسیا بیان کرد: فکر می‌کنم ما در ۲ بازی گذشته خود مقابل قطر و سوریه خیلی خوب ظاهر شدیم. حامد حدادی با عبور از بازیکنان حریف، نقش اساسی در برد های ما داشت. وقتی بهترین بازیکن تیم شیوه دور زدن حریف و جلو بردن توپ را بلد باشد، راه برای بقیه هم باز می‌شود.

وی افزود: ما با هم دیگر هماهنگی خوبی داریم و نتیجه تیم مان کاملا در ۲ بازی قبلی کاملا مشهود است و هر کسی سعی می‌کرد وظیفه خود را در زمین به بهترین شکل ممکن ایفا کند.  

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر در خصوص تعطیلی لیگ برتر بسکتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به نظرم ایده خوبی بود که لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شود. امنیت بازیکنان باید در  اولویت اول ورزش قرار داشته باشد. من فعلا شرایط خوبی دارم، اما متاسفانه این ویروس در ایران شیوع زیادی پیدا کرده است. به هر حال برای مردم ایران که باید از سد این بیماری عبور کنند ناراحت هستم.  

بازیکن تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که آیا با تعطیلی لیگ برتر در ایران می‌ماند یا به آمریکا سفر می‌کند بیان کرد: امیدوارم هر زمانی که لیگ کامل تعطیل شد به آمریکا بروم. من فقط ۱۰ روز را در کنار خانواده و دوستانم بودم و آن‌ها بسیار دلتنگ من هستند.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال مردان مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار