رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد و صبح امروز با برگزاری ۱۰ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا، بامداد و صبح امروز شاهد برگزاری ۱۰ دیدار بود که در یکی از دیدار‌های جذاب و دیدنی آن تیم بسکتبال میلواکی با اوکلاهاما بازی کرد و موفق شد با نتیجه مقتدرانه ۱۳۳ - ۸۶ برنده بازی باشد و پنجاه و یکمین برد فصلش را کسب کند، آن‌ها هم اکنون تنها تیمی هستند که توانسته اند حضورشان در مرحله پلی آف را قطعی کنند. تورنتو رپتوز هم در یکی دیگر از بازی‌های مهم کنفرانس شرق به مصاف شارلوت رفت و در پایان این بازی با نتیجه نزدیک ۹۹ - ۹۶ شکست خورد.

لس آنجلس کلیپرز هم موفق شد در دیداری که از اهمیت زیادی در کنفرانس غرب برخوردار بود با نتیجه ۱۳۲ - ۱۰۳ دنور را شکست دهد تا با این برد به چهلمین برد فصل دست یابد و از لحاظ آمار هم وضعیت کاملا برابری را با دنور پیدا کند و به جایگاه دوم جدول رده بندی هم صعود کند.

تیم بسکتبال نیواورلند هم در یکی از بازی‌های مهم امروز به مصاف مینه سوتا رفت و توانست با نتیجه ۱۳۶ - ۱۲۵ برنده بازی باشد و به بیست و هفتمین برد فصل دست یابد، نکته جالب در این بازی این بود که ویلیانسون ۲۰ ساله در نخستین فصل حضورش در رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا آمار کسب بیش از ۲۰ امتیاز را در ۹ بازی پیاپی کسب کند و رکورد تازه‌ای را ثبت کند.

نتایج دیگر رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به شرح زیر است:

پیروزی نیواورلاند در روز رکورد شکنی ویلیامسون / کلیپرز برنده بازی بزرگ مقابل دنور

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار