معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر ویروس کرونا در سطح جامعه جولان می‌دهد و بهترین راه خود مراقبتی مردم است.

هنوز ۱۲۸ مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های یزد بستری هستند/ شکست کرونا با بهداشت فردی و خانه نشینیمحمد رضا دهقانی معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: در حال حاضر ویروس کرونا در سطح جامعه جولان می‌دهد و بهترین راه خود مراقبتی مردم است.

او افزود:  در استان یزد ۳۰۰ مورد مشکوک به کرونا بستری بودند که هنوز ۱۲۸ مورد مشکوک به کرونا در بیمارستانهای یزد بستری هستند.

دهقانی ادامه داد: رعایت نکات ایمنی، پرهیز از حضور در مجامع عمومی، شستن مرتب دست‌ها، رعایت بهداشت فردی از سوی افرادی که سرما می‌خورند ز جمله موارد خود مراقبتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: مردم با رعایت همین دستورات ساده مانند؛ رعایت بهداشت فردی ماندن در خانه  مسئولان را یاری کنند.

دهقانی تصریح کرد:  تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است جامعه پزشکی استان با تمهیدات صورت گرفته و همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی در تلاش است کرونا ویروس را شکست دهد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تعداد جانباختگان در اثر ویروس کرونا در یزد را تاکنون دو نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار