کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی ترکیه در شمال سوریه

وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه‌ای از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی این کشور در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه‌ای از کشته و زخمی شدن ۱۰ نظامی این کشور در شمال سوریه خبر داد.

بر این اساس، در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: در حمله نیرو‌های ارتش سوریه به شهر ادلب، یک نظامی ما کشته و ۹ تن دیگر زخمی شدند.

این بیانیه می‌افزاید: نیرو‌های ارتش ترکیه در مقابل به ۸۲ هدف ارتش سوریه در شهر ادلب حمله کردند. در این حملات ۹ تانک و ده‌ها ادوات نظامی سوریه نابود و شماری از نیرو‌های دولت سوریه کشته شدند.

ارتش سوریه پس از اینکه تروریست‌ها بار‌ها آتش‌بس اعلام شده در ادلب را نقض کردند، عملیات جدیدی را برای پاکسازی مناطقی از جنوب شرق ادلب و اطراف حلب از چنگ تروریست‌ها آغاز کرد‎ و تاکنون به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

همزمان با این پیشروی گسترده ارتش سوریه، ترکیه نیرو‌های بیشتری به ادلب اعزام کرده و ضمن تهدید ارتش سوریه، خواستار توقف فوری عملیات نیرو‌های سوری در ادلب شده است.

تاکنون نزدیک به پنجاه نظامی ترکیه در شمال سوریه کشته شده اند. یک مقام روس پیشتر اعلام کرده بود نظامیان کشته شده ترکیه در صفوف تروریست ها قرار داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار