پلیس نظامی روسیه گشت‌زنی خود را در مسیر‌های شهر راهبردی سراقب آغاز می‌کند.

آغاز گشت‌زنی پلیس نظامی روسیه در سراقببه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه الجزیره گزارش داد که پلیس نظامی روسیه گشت‌زنی خود را در مسیر‌های «ام ۴» و «ام ۵» شهر راهبردی سراقب آغاز می‌کند.

در همین حال گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن گزارش داد که ۱۰ نفر از نظامیان ترکیه در پی حمله خمپاره‌ای ارتش سوریه در ادلب کشته و یا مجروح شدند.

نیرو‌های ارتش سوریه روز دوشنبه موفق شدند کنترل شهر راهبردی سراقب را در ریف ادلب بار دیگر در دست گیرند.

پیش از این رسانه‌ها از درگیری‌های شدید بین نیرو‌های ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در شرق شهر سراقب در جنوب استان ادلب خبر داده بودند.

ارتش سوریه اکنون کار پاکسازی سراقب از مواد منفجره به جای مانده از تروریست‌ها را آغاز کرده است و همزمان با این پاکسازی به تعقیب تروریست‌ها در مناطق اطراف سراقب نیز ادامه می‌دهد تا تروریست‌های باقیمانده در گوشه و کنار را نیز نابود کند.

بیشتر بخوانید:

دولت سوریه با همراهی مبارزان مقاومت بنا بر حق قانونی و حاکمیتی خود، از چند هفته پیش عملیات آزادسازی آخرین پناهگاه تروریست‌های چندملیتی، یعنی استان ادلب را آغاز کرده و با پیشروی‌های خیره‌کننده تاکنون بخش زیادی از این استان را از اشغال عناصر تروریستی آزاد کرده است. در حال حاضر، اما مهمترین مانع پیش روی نیرو‌های ارتش سوریه، تهدید‌های دولت ترکیه است که آشکارا اعلام کرده که «مانع پیشروی ارتش سوریه در استان ادلب خواهد شد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
ترکیه خیلی غلط کرده وارد ترکیه شده، متجاوز باید تنبیه شود.
آخرین اخبار