رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بیش از ۲۳۰ مورد مراجعه سر پایی با علائم عفونت‌های حاد تنفسی به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انجام شده که ۱۵۹ تن از آنان بستری شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: بیش از ۲۳۰ مورد مراجعه سر پایی با علائم عفونت‌های حاد تنفسی به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انجام شده که ۱۵۹ تن از آنان بستری شده اند.

او افزود: تاکنون جواب ۸۲ نمونه آزمایش ارسالی به تهران دریافت گردیده که از این تعداد ۶۰ نمونه منفی و ۲۲ نمونه مثبت گزارش شده است.

چمن ابراز داشت: از موارد مثبت قطعی، تعداد ۱۳ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شده،۷ نفر بستری و تحت مراقبتند و ۲ نفر فوت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به شهروندان توصیه کرد، خود مراقبتی ازجمله رعایت بهداشت تنفسی، نظافت و بهداشت فردی را در دستور کار قرار داده و ااز حضور در تجمعات پرهیز کنند.

به گفته معاون بهداشت، وزارت بهداشت و درمان تا ظهر امروز ۲ هزار ۳۳۶ تن به ویروس کرونا در کشور مبتلا شدند که از این تعداد ۴۳۵ تن بهبود یافته و ۷۷ تن جان باختند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار