در حادثه انفجار تانکر سوخت در کمربندی جنوب تایباد هفت نفر مصدوم شدند که دو نفر از آنها جان باختند.

مصدومیت ۷ نفر بر اثر ترکیدن تانکر سوخت در تایبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشیار علی حسینی مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: ساعتی پیش هفت نفر بر اثر ترکیدگی یک تانکر سوخت در این شهر مصدوم و جهت درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل شدند.
 
او ادامه داد: درپی تماس تلفنی با ایستگاه آتشنشانی و اعلام ایجاد حریق براثر ترکیدن یک تانکر سوخت بلافاصله تیمی به محل حادثه اعزام و عملیات اطفا حریق انجام شد.
 
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری تایباد گفت: این انفجار بر اثر بی‌احتیاطی حین جوشکاری بدنه تانکر آغشته به مواد نفتی رخ داده و هفت نفر دچار ضرب خوردگی و سوختگی شدند.
 
حسینی افزود: شدت انفجار مصدومین را به اطراف پرتاب کرد و به خودرو‌های پارک شده در محل حادثه و واحد‌های صنفی اطراف خسارت وارد کرد.
 
او با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی حین جوشکاری علت این حادثه بود، تصریح کرد: هر تانکر سوخت باید قبل از سوخت گیری و پس از تخلیه اقدام به گاززدایی تانکر بوسیله آب و یا نفت و گاز کند که این مهم بویژه در هنگام جوشکاری بیش از پیش ضروری است و این موضوع بار‌ها به تعمیرکاران هشدار داده شده است.
 
سرهنگ رمضان رجبی جانشین فرماندهی انتظامی تایباد  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: متاسفانه در حادثه انفجار تانکر سوخت در کمربندی جنوب تایباد دو نفر از مصدومین جان باختند، همچنین ۲ مصدوم به تربت جام اعزام شدند.
 
او افزود: یک مصدوم دیگر این حادثه در تایباد جراحی و در حال حاضر در بخش جراحی بیمارستان خاتم الانبیا، بستری شده است و سه مصدوم دیگر به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.


انتهای پیام//ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.