فرمانده انتظامی استان مرکزی از اجرای طرح مرزبانی زیستی در ورود‌های ۵ شهر استان مرکزی خبر داد.

طرح مرزبانی زیستی در ورود‌های ۵ شهر استان مرکزی اجرا می‌شود سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با قدردانی از فعالان حوزه سلامت و بهداشت وجامعه پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری استان مرکزی از اجرای طرح مرزبانی زیستی در ورود‌های ۵ شهر استان مرکزی  در راستای جلوگیری از گسترش و مهار کرونا ویروس خبر داد.

سردار مفخمی با اشاره به طرح‌های عملیاتی ویژه پلیس در مبارزه با شیوع کرونا افزود: طرح مرزبانی زیستی و پایش سلامت مسافرانی که از تعدادی از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی عبور می‌کنند، با همکاری پلیس و دیگر دستگاه‌های مسئول اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: افرادی که از استان‌های با شیوع بالاتر بیماری کرونا قصد عبور از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی را داشته باشند، از سوی پلیس متوقف و توسط کارشناسان بهداشت و سلامت مورد معاینه قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز نسبت به قرنطینه این افراد اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: هم اکنون ورودی‌های شهرستان‌های اراک، ساوه، دلیجان، تفرش، خنداب و آشتیان تحت پایش سلامت و طرح مرزبانی زیستی قرار دارد و در اجرای این طرح‌ها و تا اطلاع ثانوی پلیس استان با کارشناسان علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس و راهداری همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.