شورای شهر اراک تصویب کرد که تعرفه پروانه ساخت در اراک تا اردیبهشت ۹۹ تغییر نکند.

تعرفه پروانه ساخت در اراک تا اردیبهشت ۹۹ افزایش نمی‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به منظور جلوگیری ازدحام مراجعه کنندگان در سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس و کمک به مهار این بیماری شورای شهر اراک تصویب کرد به شرط اینکه مالک تا پایان اسفند عوارض کامل پروانه ساخت خود را پرداخت کند تعرفه پروانه ساختش  تا اردیبهشت ۹۹ افزوده نشود.

سعید نادری عضو شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به ازدحام مراجعه کنندگان در سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: طبق مصوبه شورای شهر اراک مالکان ساختمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ فرصت خواهند داشت تا مراحل فرایند صدور پروانه را انجام دهند.

نادری افزود: شورای اسلامی شهر اراک مصوب کرد که مالکان تا پایان اسفند ماه صرفا براساس نقشه‌های معماری تایید شده، عوارض کامل پروانه ساخت خود را با تعرفه سال ۱۳۹۸ پرداخت کنند و بقیه مراحل فرایند صدور پروانه را تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ انجام دهند.

او اضافه کرد: چنانچه مالکان پروانه خود را تا ۱۵ اردیبهشت دریافت نکنند عوارض پروانه ساخت بر اساس تعرفه روز محاسبه خواهد شد.

ابلاغ طرح جامع جدید و سایر ضوابط ساخت و ساز از وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی است و شورا‌ی اسلامی شهر و شهرداری اراک امسال هم به روال سال گذشته هیچ تخفیفی برای عوارض در نظر نگرفته و دخالتی در آن‌ها ندارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.