فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از اتخاذ تمهیدات ویژه این انتظامی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی برای شهروندان خبر داد.

تمهیدات ویژه پلیس چرداول در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت:ماموران پلیس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

او افزود: به همین منظور ضمن تشدید اقدامات کنترلی بر اصناف عرضه مواد خوراکی و قلیان سرا‌ها در دو نقطه ورودی به شهرستان، چهارمله و پلیس راه شباب، دو ایستگاه مشترک باحضور کارکنان انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان مستقر شدند.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه کنترل‌های لازم به منظور جلوگیری از ورود افراد مشکوک به این بیماری به استان انجام می‌گیرد، اضافه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک برابر تصمیمات اتخاذ شده، توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به قرنطینه منتقل خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان، مهمترین اولویت کاری پلیس است، از شهروندان خواست: به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به این بیماری را فقط از مبادی رسمی کشور دنبال کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.