مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: خدمت چهل و یک ساله به نیازمندان به پشتوانه کمک‌های بی دریغ مادی و معنوی مردم نیک اندیش در مناسبت‌های گوناگون صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به خدمت چهل و یک ساله این نهاد به نیازمندان و خانوار‌های تحت حمایت، گفت: این خدمت به پشتوانه کمک‌های بی دریغ مادی و معنوی مردم نیک اندیش در مناسبت‌های گوناگون صورت گرفته که یکی از این مناسبت‌ها جشن نیکوکاری است که هر ساله در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

 محسن رخصی، به ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و چهل و یک سال خدمت و تلاش این نهاد اشاره کرد و گفت: خدمات این نهاد به پشتوانه کمک‌های مادی و معنوی مردم نیک اندیش به نیازمندان و خانوار‌های تحت حمایت ارائه شده است.

رخصی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در مناسبت‌های گوناگون به نیازمندان اهدا می‌شود، عنوان کرد: یکی ازاین مناسبت‌ها جشن نیکوکاری است که هرساله در آستانه سال نو برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری در روز‌های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه با شعار "عید را به خانه هایشان ببریم"همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری طی روز‌های برگزاری جشن ملی نیکوکاری در سطح استان مستقر خواهند شد.

رخصی با تاکید بر اینکه این نهاد روش‌های غیرحضوری و الکترونیکی همانند سامانه پیامکی، کد دستوری و سایت کمیته امداد را به منظور شرکت مردم خیر در جشن ملی نیکوکاری تعبیه کرده است، عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و توصیه‌های وزارت بهداشت، از مردم نیک‌اندیش استان می‌خواهیم برای ارائه کمک‌های خود تا حد امکان از روش‌های غیر حضوری استفاده کنند.

محسن رخصی تاکید کرد: سایت الکترونیکی emdad.ir، اپلیکشن‌های سکه، آپ و سنا، شماره گیری کد ussd #۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه، تلفن گویای ملی نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷، شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی از روش‌های پرداخت غیرحضوری در جشن نیکوکاری به شمار می‌رود.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه مردم خیر استان در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، بیان کرد: امیدواریم با مشارکت خوب مردم خیر که همواره یاری رسان این نهاد بوده اند میزان این کمک‌ها در جشن نیکوکاری امسال به بیش از ۱۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.