مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت : به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ۴۳ نوعروس زیرپوشش این نهاد با برگزاری آیینی آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سید امیر حسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت : در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این زوج‌ها اهدا شده است.

او گفت : از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۲۳ مورد کمک هزینه ازدواج به صورت هدیه و بلاعوض به مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد ثلاث باباجانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی را از دیگر فعالیت‌های فرهنگی مهم این نهاد در سال جاری اعلام کرد و گفت: این کارگاه‌های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج برای نوعروسان و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود تا سبک زندگی ایرانی و اسلامی، شیوه‌های زندگی سالم، همسرداری و تربیت فرزندان به آنان آموزش داده شود.

امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: تامین جهیزیه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان یکی از کار‌های نیک این نهاد محسوب می‌شود.

ماموستا ملا احمد شیخی افزود: در اسلام سفارش زیادی به امر ازدواج شده است، چرا که با ازدواج نیمی از دین انسان کامل شده و بسیاری از در‌های گناه، با ازدواج بسته می‌شود.

او گفت: خانواده والاترین کانون اجتماعی است که اگر براساس عاطفه، مهر و محبت و احترام بنا شود مسیر سعادت جامعه هموار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.