بازیکن با تجربه و ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان به دلیل محرومیت در بازی رفت فینال پلی آف لیگ برتر حضور نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان روز گذشته موفق شد در بازی سوم از دور رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر برابر تیم فوتسال سن ایچ ساوه قرار گرفت و توانست با ۵ گل این تیم را شکست دهد. گیتی پسند ضمن کسب پیروزی در این مسابقه توانست جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال را به دست آورد. این تیم در بازی فینال باید به مصاف مداقع عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت‌ها یعنی مس سونگون برود.


بیشتر بخوانید: افضل: گیتی پسند یکی از تیم‌های با سابقه‌ لیگ برتر است


گیتی پسندی‌ها در بازی رفت مرحله نهایی مسابقات علی اصغر حسن زاده ملی پوش با تجربه خود را به علت ۳ اخطاره بودن در اخیترا نخواهند داشت. حسن زاده در این فصل موفق شده یکی از بهترین بازی‌های خود را در این تیم اصفهانی به نمایش بگذارد و قطعا نبودن او در بازی رفت می‌تواند مشکلات زیادی را برای تیم گیتی پسند به وجود بیاورد.

دیدار نهایی تیم‌های فوتسال گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ابتدا قرار بود هفته آینده روز‌های یکشنبه (۱۸ اسفند ماه) و جمعه (۲۳ اسفند ماه) برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت بازی فینال لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کند و به احتمال بسیار زیاد دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر بین ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون بعد از ایام تعطیلات عید نوروز برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: حریف مس سونگون در فینال پلی آف لیگ برتر فوتسال مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار