عسگری گفت: مسابقات گرندپری به صورت فشرده برگزار می‌شد و زمان کافی برای برطرف کردن نقاط ضعف نداشتیم.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره شرایط تیم ملی تکواندو پس از به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: روزی ۲ نوبت تمرین داریم، اما با توجه به این که تاریخ مسابقات عوض شد، ما هم برنامه هایمان را تغییر دادیم و در حال حاضر مشغول فعالیت‌های عمومی هستیم تا آمادگی بدنی بازیکنان حفظ شود. زمانی که تاریخ دقیق مسابقات اعلام شود، تمرینات پرفشار را از سر می‌گیریم تا بازیکنان به بالاترین سطح آمادگی برسند.


بیشتر بخوانید: کرونا، مسابقات قهرمانی آسیا را به تعویق انداخت


سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص شرایط جسمانی ملی پوشان و برطرف شدن مصدومیت‌های آن‌ها گفت: خدا را شکر بازیکنان در حال حاضر شرایط خوبی دارند. به هر حال آسیب دیدگی بخشی از رشته‌های رزمی است، اما با توجه به این که فعلا تمرینات پرفشار متوقف شده، وضعیت جسمی بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود و خوشبختانه شرایط مناسبی دارند.

عسگری در ادامه عنوان کرد: مسابقات گرندپری پشت سر هم و بسیار فشرده برگزار می‌شد و دیگر فرصتی برای برطرف کردن نقاط ضعف نبود، اما اکنون زمان خوبی داریم که روی نقاط ضعف کار کنیم و ایراد‌هایی که در مسابقات قبلی وجود داشت را برطرف کنیم. در واقع از تهدیدی که به وجود آمده، به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: ملی پوش تکواندو: در ۲ مسابقه مهم شرکت کردم و دیگر خودم را کم تجربه نمی‌دانم/ تغییر محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به نفع ما شد


او در خصوص تغییر محل میزبانی مسابقات گفت: لبنان به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شده، اما هنوز سایت فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیا میزبانی لبنان را تایید نکردند و این کشور خودش میزبانی اش را اعلام کرده است. به همین دلیل محل میزبانی مسابقات هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره به تعویق افتادن مسابقات قهرمانی آسیا گفت: نمی‌توانیم راجع به چیزی که دست ما نیست افکار منفی داشته باشیم. این اتفاق برای تمام کشور‌ها رخ داده و ما هم جزو آن‌ها هستیم. تلاش می‌کنیم برنامه‌های خودمان را با انعطافی که به خرج می‌دهیم، تغییر دهیم تا مشکلی برای ما پیش نیاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.