جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برخورد پلیس با محتکران، گرانفروشان و افراد متقلبی که لوازم ضدعفونی و بهداشتی نامرغوب عرضه می‌کنند سخت و قاطعانه خواهد بود، به آن‌ها هشدار داد دست از این اقدام بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ جمال سلمانی جانشین فرمانده  نیروی انتظامی استان کرمانشاه با حضور در کنگاور و در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی این شهرستان گفت: چند روزی است که بیماری کرونا در کشور و به تبع آن استان کرمانشاه مردم را درگیر خود کرده است.

او با بیان اینکه مهمترین راه مقابله با این بیماری، رعایت نظافت شخصی و استفاده از موادضدعفونی کننده و بهداشتی است، گفت: متاسفانه عده‌ای معدود که تنها به منافع شخصی خود فکر می‌کنند دست به اقداماتی زده اند که ناراحتی و نگرانی شهروندان را به همراه داشته است.

سرهنگ سلمانی افزود: در شرایطی که همه باید پشتیبان یکدیگر بوده تا بر بیماری کرونا غلبه کنیم این دسته افراد سودجو و فرصت طلب با خودخواهی تنها به فکر پر کردن جیب خود بوده و سلامت و جان دیگران برایشان اهمیتی ندارد.

جانشین رئیس پلیس استان کرمانشاه  بیان کرد: نیروی انتظامی از همان روز‌های ابتدایی ورود بیماری کرونا به کشور و کرمانشاه فعالیت داروخانه‌ها و واحد‌های صنفی عرضه کننده لوازم بهداشتی را زیر نظر داشت تا با شناسایی افراد سودجو مانع دست یابی آن‌ها به اهدافشان شود که خوشبختانه تا حد زیادی نیز موفق بوده ایم.

او  گفت: در همین روز‌های های اخیر همکاران ما در نقاط مختلف استان موفق به کشف حدود ۱۰ هزار عدد انواع موادضدعفونی کننده و محلول‌های بهداشتی، دستکش‌های یکبار مصرف  شدند تا توسط دانشگاه علوم پزشکی در اختیار مردم قرار گیرد.

سرهنگ سلمانی  بیان کرد: تعطیلی حدود ۳۰ باشگاه ورزشی، پلمب و تعطیلی بالغ بر ۲۵۰ قلیانسرا و قهوه خانه و کشف و جمع آوری بیش از ۵۰۰ عدد قلیان از دیگر اقدامات صورت گرفته پلیس کرمانشاه در روز‌های اخیر بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با اشاره به دستگیری تعدادی افراد محتکر و سودجو در کرمانشاه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی، گفت: عزم و اراده پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد با این افراد امروز جدی‌تر ار هر زمان دیگری است.

او در پایان و با بیان اینکه پلیس کرمانشاه به عنوان مدافعان امنیت تا لحظه ریشه کن شدن بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهند بود، از عموم مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و احتکار لوازم، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.



کشف بیش از ۳ هزار بطری موادضدعفونی در اسلام آبادغرب



 فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۳ هزار و ۱۸۲ بطری مواد ضدعفونی احتکار شده در این شهرستان با تلاش ماموران خبر داد.

سرهنگ  سلیم سلیمی بیان کرد: پس از اطلاع پلیس اسلام آبادغرب در خصوص احتکار مقدار زیادی مواد ضدعفونی در یکی از محلات شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سرهنگ سلیمی  بیان کرد: در جریان این بازرسی، ۳ هزار و ۱۸۲ بطری ۲ و ۴ لیتری مواد ضدعفونی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب، ارزش مواد ضدعفونی احتکاری کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

او در پایان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.



پلمپ ۱۴ قلیانسرا  در پاوه



 فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از پلمپ ۱۴ واحد عرضه کننده قلیان در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

سرهنگ حیدر حق جویان  گفت : کار بازرسی از واحد‌های صنفی طی ۷۲ ساعت اخیر در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او  ادامه داد: در همین راستا ۳۷ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که منجر به تعطیلی ۱۴ مورد آن‌ها شد.

سرهنگ حق جویان بیان کرد: علاوه بر آن برای ۱۱ واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

رئیس پلیس پاوه در پایان گفت: کشف و جمع آوری ۲۰ عدد قلیان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.