مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از ۱۲ اسفندماه همزمان با سراسر کشور به صورت حضوری و غیر حضوری در استان آغاز شد.

آغاز پیش فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربریایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با بیان اینکه توسعه و ترویج سفر برنامه ریزی شده از مهمترین اهداف فروش بلیط به صورت اینترنتی است، اظهار داشت: تمام افرادی که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای دارند می‌تواند هم از طریق سایت اینترنتی www.safar ۷۲۴.ir و www payaneh.ir و www payaneha.ir نمایند.

او افزود: همچنین هم استانی‌های گرامی می‌توانند برای خرید حضوری بلیط اتوبوس به محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت شرکت‌های مسافری در سطح شهر‌های استان مراجعه نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر پیش فروش بلیت و برنامه ریزی برای بهره برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر از مهمترین اقدامات این اداره کل برای تعطیلات نوروزی است.

کرد تصریح کرد: همچنین تدابیر لازم جهت کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه سرویس‌دهی ناوگان مسافربری مورد توجه این اداره کل قرار دارد به طوری که علاوه بر نظارت فیزیکی، از طریق تلفن گویا، صندوق‌های انتقادات و پیشنهادات، طرح نظرسنجی و نیز برقراری ارتباط با مسافران این مهم درحال انجام است.

او با اشاره به اهمیت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری و ناوگان اتوبوسی تمهیدات لازم از طریق هماهنگی با تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر و شرکت‌های مسافری اندیشیده شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار