پیشکسوت فوتبال ایران گفت: عملکرد مدیران ارشد ورزش در خصوص شیوه مدیریتی باشگاه استقلال درست و حرفه‌ای نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بیان کرد:  قبل از هر چیز درگذشت سیامند رحمان و هموطنانی که به دلیل کرونا جان خود را از دست داده اند تسلیت می‌گویم.  

قربانی در مورد گلزنی در دربی سال ۸۳ بیان کرد: سال ۸۳ در دقایق پایانی گل زدم. ما ۲ بر یک از پرسپولیس عقب بودیم که محمود فکری گل تساوی را زد و من هم دقیقه ۹۳ گل زدم.

او در مورد جدایی اش از تیم سردار بوکان اظهار کرد: تیم سردار بوکان مشکلات زیادی داشت. من واقعا دوست داشتم به مردم خدمت کنم، اما همین مشکلات باعث شد تا از این تیم جدا شوم. تیم ما حتی تا رده دوم جدول دسته دوم فوتبال بالا آمد، اما به قدری حمایت مسئولان بومی از این تیم ضعیف بود که به عنوان یک غیر بومی ترجیح دادم از تیم سردار بوکانجدا شوم. مهدی پاشازاده بزرگتر و دوست من است.

قربانی در مورد شرایط این روز‌های استقلال بیان کرد: بازیکنان استقلال از نظر تغییرات مدیریتی و کادر فنی، بازیکنان بسیار تحت فشار بودند.

او در مورد خصومتش با فرهاد مجیدی گفت: شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است. در مقطعی مشکلاتی پیش آمد. برای فرهاد آرزوی موفقیت می‌کنم. او به من پیشنهاد همکاری داده بود که قبول نکردم. با وجود مشکلات زیاد استقلال  فرهاد نتایج بدی نگرفته،   اما شرایط سخت است.  

پیشکسوت استقلال درباره مهندسی شدن لیگ برتر عنوان کرد: نوع برخورد‌ها با تیم استقلال و پرسپولیس به گونه‌ای بود که این شائبه را به وجود می آورد که حمایت از پرسپولیس بیشتر است. پرسپولیس تیم بزرگی است و من این مسائل را قبول ندارم.

او افزود: من نمی‌خواهم نام فرد خاصی را ببرم، اما مدیران ارشد فوتبالی می‌توانستند مشکلات استقلال را به شکلی دیگر کنترل کنند. به نظر من سیستم مدیریتی استقلال در ۴ یا ۵ سال گذشته واقعا مشکل داشته است. این روز‌ها تا جایی که بتوانم در کار‌های خانه کمک همسرم می‌کنم.


بیشتر بخوانید: بدهی سنگین استقلال/ آبی پوشان دوباره محکوم می‌شوند؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
خدارو شکر یکی پیدا شد حرف حق بزنه و بگه مشکل از جای دیگه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
خوبه که حداقل از بین استقلالی ها شما یکم منطق بخرج دادین
آخرین اخبار