تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۲ اسفند) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با ۹ پله سقوط نسبت به رده بندی قبل و با ۴۲۹۴ امتیاز در رتبه ۱۳۸ جهان قرار گرفت، ولی همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

در این رده بندی پرسپولیس تهران با ۴۱۹۵ امتیاز و با ۴ پله صعود نسبت به رده بندی پیشین و قرارگرفتن در رده ۱۵۰ جهان، در رتبه دوم ایران قرار گرفت. تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان هم با ۳۳۵۱ امتیاز و با ۷ رده صعود نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۲۰۹ جهان و سوم ایران جای گرفت.

تیم‌های سپاهان (۲۳۳ جهان، ۶ پله صعود)، شهرخودرو (۲۵۱ جهان، یک پله صعود) و صنعت نفت (۳۱۴ جهان، ۲۹ پله صعود) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه ۲ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۵۶۷۵ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، بارسلونا با ۱۴۳۹۰ امتیاز در رتبه دوم جای دارد. فلامینگو برزیل با ۱۳۲۴۹ امتیاز و با یک پله صعود در جایگاه ریورپلاته در رده سوم را گرفته است.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه ششم جهان و بالاتر از والنسیا و بایرن مونیخ و سقوط یوونتوس به رتبه یازدهم است. تیم‌های ریورپلاته، منچسترسیتی هم در رتبه‌های چهارم وپنج جهان جای دارند.


بیشتر بخوانید:

 اعتراض نوری به تعطیل نشدن رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

اظهارات حاج صفی مصداق نشر اکاذیب است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
رتبه بندی که توش الهلال ششم جهان باشه و استقلال با صفر افتخار در هفت سال گذشته اولین تیم ایران باشه اونم با وجود تیمی که قهرمان چند سال اخیر و فینالیست آسیا دو سال پیش هست تکلیفش مشخصه بهتره منابع معتبر تر رو معرفی کنید که توش پرسپولیس چهارم آسیا و اول ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
حمیددرویشی
۱۰:۲۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
پرسپولیس روعشقه / استقلالیها بسوزین بازم ماقهرمانیم
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۲۰:۰۳ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
استقلال با طرفداران مردمیش ب جایگاه جهانی میرسه و موردتقدیر وستایش قرارمیگیره اما یتیمی هم هست ک پشتش وزیره ورزشو داره،و مورد اعتراض و خشم کل ورزش وطرفدارای ایران فرق مردمی بودن و وزیری بودن اینجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
البته عنوان الهلال کاملا معتبر بودنش رو نشون میده در مورد استقلال هم شما اون تیم رو فاکتورم بگیری باز قهرمانی ندارید چون دومم نمیشید هر سال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸
مردمی بودن رو آمار نشون میده نیازی به بحث کردن با کسی که منطقش در حد امثال شماست نیست
Iran (Islamic Republic of)
اس اس
۱۵:۴۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
عشق یعنی اس اس
آخرین اخبار