مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری، از جریمه شدن واحد‌های صنفی متخلف در استان خبر داد.

واحد‌های صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری جریمه شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا عمرون مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه تسهیل کسب و کار نوروز ۹۹ در استان گفت: سه واحد متخلف در این طرح شناسایی و جریمه شدند.

او افزود: تا کنون از ۳۵ واحد صنفی در استان بازرسی انجام شده است که ۱۱ واحد صنفی متخلف شناسایی شد و سه واحد متخلف به پرداخت هفت میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردیدند.

عمرون با اشاره به اینکه به ٩ واحد صنفی نیز تذکر در خصوص رعایت قوانین و مقررات داده شد اضافه کرد: بیشترین تخلفات در زمینه قیمت گذاری نبودن اجناس و نرخ نامه نداشتن بوده است.

او ادامه داد: در راستای اجرای این طرح شعبه‌های کشیک اداره کل بعد از وقت اداری و در روز‌های تعطیل نیز فعال و با مراجع نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف بازرسی مشترک برگزار خواهند کرد.

عمرون گفت: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در تارنمای tazirat ۱۳۵.ir اعلام کنند تا شکایت و گزارش‌های آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

او افزود: اجرای طرح نظارتی ویژه تسهیل کسب و کار نوروزی از ۱۰ اسفند ماه امسال آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ در استان با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی بر روند توزیع و عرضه کالا و خدمات از تمام واحد‌های صنفی و غیرصنفی بازرسی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار