معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروندگفت: توزیع و نظارت بر مواد ضدعفونی کننده با توجه به سیاست هایی که در ستاد مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا گرفته شد با دانشگاه علوم پزشکی آبادان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند نظارت بر تولید مواد را بر عهده سازمان منطقه آزاد اروند دانست و گفت: ۴ واحد تولیدی موجود در منطقه که در بخش های مختلف تهیه مواد شوینده، ضدعفونی کننده، الکل و ژل دست فعالیت می کنند را بسیج کردیم تا در شیفت های پی در پی جوابگوی نیاز منطقه باشند در همین راستا از لحاظ تولید هیچ مشکلی در بخش الکل و مواد شوینده نداریم.

او نظارت بر توزیع و پخش مواد ضدعفونی کننده نظیر الکل و ژل دست را برعهده دانشکده علوم پزشکی آبادان دانست و تصریح کرد: توزیع و نظارت بر این موضوع با توجه به سیاست هایی که در ستاد مبارزه و پیشگیری با ویروس کرونا گرفته شد با دانشگاه علوم پزشکی آبادان است در واقع ما تمامی امکاناتمان را در آبادان و خرمشهر بسیج و در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان گذاشته ایم.

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: توزیع، نظارت و کنترل قیمت این کالاها به دلیل حساسیت موضوع طی مصوبات تعیین شده در جلسات ستاد بر عهده دانشکده علوم پزشکی و مراکز بهداشت ۲شهر آبادان و خرمشهر است.

موسوی گفت: در حال حاضر الکل مورد نیاز داروخانه ها و واحدهای تولیدی که موادضدعفونی را تولید می کنند، در منطقه تأمین است. اما اینکه چطور چگونه و کجا توزیع می شود بر عهده دانشکده علوم پزشکی آبادان است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.